جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:22   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34158صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیچهارشنبه، 25 مرداد 1396 - 14:37
۱۰۰۰۰۰ دانش‌آموز در قلب تجاری آمریکا بی‌خانمان هستند!
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:



آمار‌های جدید از افزایش تعداد دانش‌آموزان بی‌خانمان در نیویورک به ۱۰۰ هزار نفر خبر می‌دهد.

100 هزار دانش‌آموز در نیویورک بی خانمان هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گالف‌نیوز، یک گزارش جدید که روز سه‌شنبه منتشر شد نشان می‌دهد تعداد دانش‌آموزان بی‌خانمان در نیویورک رو به افزایش است. تعداد این دانش‌آموزان به زودی به یک نفر از هر 7 دانش‌آموز مقطع ابتدایی می‌رسد.

تقریباً 100 هزار دانش‌آموز یعنی 9 درصد از دانش‌آموزان نیویورک در سال تحصیلی 2016-2015 بی‌خانمان بودند. به گزارش موسسه کودکان، فقر و بی‌خانمانی تعداد این دانش‌آموزان در عرض یک سال 20 درصد افزایش داشته است.

نیویورک پرجمعیت‌ترین شهر آمریکا و مرکز اقتصادی و سرگرمی این کشور است. نابرابری توزیع ثروت و بحران بی‌خانمانی از مشکلات همیشگی این شهر هستند.

به گزارش موسسه مذکور، بیش از 140 هزار کودک در مدارس نیویورک در 6 سال گذشته بی‌خانمان بوده‌اند. یکی از تحلیلگران اصلی این موسسه باور دارد اگر این روند همچنان ادامه داشته باشد از هر 7 دانش‌آموز مقطع ابتدایی، یک نفر بی‌خانمانی را تجربه خواهند کرد. البته ممکن است این تعداد حتی بیشتر هم بشود.

با اینکه این کودکان ممکن است به پناهگاه‌ها یا خانه‌های موقت منتقل شوند بی‌خانمانی تاثیر نامطلوبی بر عملکرد مدارس دارد. کودکانی که بی‌خانمان هستند از همکلاسی‌های خود عقب می‌مانند. در چهار ناحیه «برانکس» و «بروکلین» کمتر از 46 درصد از کودکان بی‌خانمان از مدرسه فارغ التحصیل می‌شوند.

تعداد بازدید: 1399 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING