پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 22:26   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34403صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیدوشنبه، 6 آذر 1396 - 12:02
ارائه بیش از 170 مقاله در کنفرانس بین المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:


پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران که به میزبانی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن آغاز شده بود پس از سه روز به کار خود پایان داد. دکتر مجتبی محمدی دبیر علمی همایش در حاشیه کنفراس به خبرنگار آنا گفت: «در این کنفرانس که با حضور استادان و پژوهشگران حوزه زبانشناسی کاربردی برگزار شده بود، بیش از ١٧٠ مقاله از پژوهشگران کشورمان و چند کشور خارجی از جمله دانشگاه های آلمان، انگلستان، اسپانیا، مالزی، یونان، ترکیه و ... در قالب سخنرانی و کارگاه ارائه شد.» وی افزود: روز سوم و پایانی این کنفرانس علاوه بر ارائه ٨٥ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر، دو سخنرانی اصلی از دانشگاه مک کوئری استرالیا در موضوع «مروری انتقادی به رویکردهای نظری و روش شناسی پژوهشی در مهارت نگارش در زبان دوم» و از ترکیه با موضوع «رویکرد داده محور در ساخت آزمون سواد ارزیابی زبان برای معلمان زبان انگلیسی» برگزار شد. رئیس دانشکده زبان و ادبیات انگلیسی واحد رودهن گفت: «سمپوزیم کانون زبان ایران به عنوان اسپانسر این همایش نیز با محوریت معرفی یک مجله تخصصی در حوز ...

پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران که به میزبانی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن آغاز شده بود پس از سه روز به کار خود پایان داد.
دکتر مجتبی محمدی دبیر علمی همایش در حاشیه کنفراس به خبرنگار آنا گفت: «در این کنفرانس که با حضور استادان و پژوهشگران حوزه زبانشناسی کاربردی برگزار شده بود، بیش از ١٧٠ مقاله از پژوهشگران کشورمان و چند کشور خارجی از جمله دانشگاه های آلمان، انگلستان، اسپانیا، مالزی، یونان، ترکیه و ... در قالب سخنرانی و کارگاه ارائه شد.»
وی افزود: روز سوم و پایانی این کنفرانس علاوه بر ارائه ٨٥ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر، دو سخنرانی اصلی از دانشگاه مک کوئری استرالیا در موضوع «مروری انتقادی به رویکردهای نظری و روش شناسی پژوهشی در مهارت نگارش در زبان دوم» و از ترکیه با موضوع «رویکرد داده محور در ساخت آزمون سواد ارزیابی زبان برای معلمان زبان انگلیسی» برگزار شد.
رئیس دانشکده زبان و ادبیات انگلیسی واحد رودهن گفت: «سمپوزیم کانون زبان ایران به عنوان اسپانسر این همایش نیز با محوریت معرفی یک مجله تخصصی در حوزه أموزش معلمان زبان انگلیسی و معرفی دوره های آموزش انگلیسی تجاری آنلاین کانون زبان ایران نیز با استقبال شرکت کنندگان روبه رو شد.»
به گزارش آنا در مراسم اختتامیه این کنفرانس که در سالن آمفی تتاتر باقرالعلوم دانشگاه أزاد اسلامی رودهن برگزار شد ابتدا پروفسور جلیلی فر رئیس انجمن تلسی علاوه بر ارائه گزارشی از فعالیت ها انجمن در یک سال اخیر و تشریح برنامه های آتی آن در سال بعد، دانشگاه شیراز را به عنوان میزبان شانزدهمین کنفرانس بین المللی

تعداد بازدید: 1487 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی