جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 13:43   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20717صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجییکشنبه، 5 مرداد 1393 - 20:09
حمله دو هزار تروریست به کربلا
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

اخبار رسیده از شهر کربلای معلی حاکی از آن است که نیروهای تروریستی – تکفیری «دولت اسرائیلی عراق و شام» موسوم به "داعش" با کمک و حمایت نیروهای بازمانده از رژیم منحله بعث، نیمه شب گذشته تلاش کردند حمله تمام عیاری به شهر کربلا کنند. تیرپرس

034343443تیر پرس/ شیعه آنلاین نوشت: اخبار رسیده از شهر کربلای معلی حاکی از آن است که نیروهای تروریستی – تکفیری «دولت اسرائیلی عراق و شام» موسوم به “ داعش ” با کمک و حمایت نیروهای بازمانده از رژیم منحله بعث، نیمه شب گذشته تلاش کردند حمله تمام عیاری به شهر کربلا کنند.

در همین راستا خبرنگار شیعه آنلاین در کربلا گزارش داد: حمله شب گذشته تروریست ها به کربلا بسیار سنگین و در نوع خود بی سابقه بوده اما بحمدالله با مقاومت نیروهای ارتش عراق و نیروهای مردمی و مدافعان حرم، تروریست ها و بعثی ها موفق به اجرای طرح و نقشه شوم خود نشدند و حمله آنان دفع شد.

وی در ادامه افزود: حمله شب گذشته به قدری سنگین بوده که نمی توان تعداد تروریست هایی که در آن شرکت کرده بودند را تخمین زد اما آمار غیر رسمی و اولیه حاکی از آن است که نزدیک به دو هزار نفر بوده و انواع سلاح را در اختیار داشته اند.

خبرنگار شیعه آنلاین همچنین گفت: به رغم اینکه نیروهای ارتش عراق و نیروهای مردمی و مدافعان حرم موفق شدند توطئه شب گذشته تروریست ها را خنثی کنند اما باید اعتراف کرد که آنان غافلگیر شده و پیش بینی حمله ای در این سطح را نداشتند.

او ادامه داد: از ساعات اولیه صبح امروز به درخواست استانداری کربلای معلی، تعدادی زیادی از نیروهای ارتش و امنیتی به کربلا اعزام شده تا به نیروهای سابق بپیوندند زیرا اخبار و اطلاعات رسیده حاکی از آن است که تروریست ها بعد از حمله شب گذشته از منطقه دور نشده اند بلکه در باغ های اطراف کربلا کمین کرده و منتظر زمان و فرصتی مناسب برای حمله مجدد به کربلا هستند.

خبرنگار ما افزود: بر همین اساس از صبح امروز تدابیر امنیتی در ورودی های شهر کربلا شدید تر شده و بر همه مؤمنین و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام واجب است که برای پیروزی ارتش عراق و مدافعان حرم و همچنین شکست تروریست ها و بعثی ها، دست به دعا و نیایش بردارند.

 

تعداد بازدید: 1099 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
زهره
|    | 1393/5/6 - 12:48 |     2     1     |
اللهم عجل لولیک الفرج


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی