جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 19:21   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22547صفحه نخست » فراخوانسه شنبه، 22 مهر 1393 - 12:53
کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

رئیس دانشکده مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از دومین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک در دانشگاه برگزار می شود.
دکتر حمیدرضا تقی راد گفت: درحال حاضر تعداد ۳۰۹ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است که۴۲ مقاله دارای نویسنده خارجی و سایر مقالات داخلی است و بیش از ۶۰۰ داور بین المللی در ارزیابی مقالات ارسالی همکاری داشته اند.

دبیر اجرائی کنفرانس با اشاره به حضور میهمانان سرشناس داخلی و خارجی در این کنفرانس خاطرنشان کرد: در روز افتتاحیه برخی از مسئولین وزارت علوم، تحقیقات وفناوری نیز حضور خواهند داشت.

رئیس دانشکده مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت میزگردهای متنوعی در طول کنفرانس اجرا می شود که با عنوان کلی کلینیک صنعت برنامه ریزی شده است. دراین میزگردها مسائل مربوط به حوزه رباتیک در صنایع برق وکشاورزی به صورت کلی تعریف می شود و امکان برقراری ارتباط مؤثر بین صنعت و محققین را فراهم می سازد.

وی همچنین افزود نمایشگاهی از فعالیت ها وتوانمندی ها با حضور برخی از شرکت های داخلی در طول ۳ روز کنفرانس برقرار خواهد بود و فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر صنایع مرتبط با توانمندی های دانشگاه های کشور می باشد.

گفتنی است دومین کنفرانس بین المللی رباتیک و مکاترونیک طی سه روز ۲۳ الی ۲۵ مهرماه در دانشکده مهندسی مکانیک واقع در خیابان ملاصدرا-خیابان پردیس برگزار خواهد شد.

 

تعداد بازدید: 1148 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی