جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 09:58   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22695صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیشنبه، 3 آبان 1393 - 11:01
هیچ دلیلی بر تعطیلی مدارس اصفهان وجود ندارد
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

 آموزش و پرورش اصفهان: مردم به شایعات توجه نکنند
اصفهان - ایرنا - رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: مدارس اصفهان در روز شنبه  باز است و مردم به شایعات توجه نکنند.

' حمیدرضا سیاحیان ' روز جمعه در پاسخ به خبرنگار ایرنا درخصوص شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی مدارس اصفهان در روز شنبه ، اظهار کرد: هیچ دلیلی بر تعطیلی مدارس اصفهان وجود ندارد.وی با بیان اینکه همه مدارس اصفهان طبق روال عادی و هر روز خود، مشغول فعالیت خواهند بود، افزود: شهروندان به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و فرزندان خود را روز شنبه با آرامش خاطر به مدارس هدایت کنند.

در پی اسیدپاشی به صورت چهار بانو در اصفهان و بستری شدن دو نفر از آنها در بیمارستان، در هفته اخیر عده ای اقدام به انتشار شایعات مختلف در فضای مجازی کرده اند.

در همین حال ، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان روز گذشته ( پنجشنبه ) اعلام کرد:طی تحقیقات پلیس فتا، 2 نفر از کسانی که در فضای لاین، خبرهای کذب را در خصوص اسید پاشی منتشر می کردند، شناسایی شدند و مشخص شد که این افراد در یکی از شهرهای جنوبی کشور هستند لذا تیم ویژه ای برای دستگیری آنها به این شهر اعزام شده است.

سرهنگ ' حسین حسین زاده ' با بیان اینکه شایعه پراکنان باید در مقابل قانون پاسخگوی رفتار زشت خود باشند، افزود: در حال حاضر، چند نفر مظنون در پلیس آگاهی اصفهان، تحت تحقیقات قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه عوامل آشکار و پنهان پلیس در تمام خیابان ها و نزدیک تمام مدارس حضور دارند، تصریح کرد: شهروندان مطمئن باشند که اتفاق دیگری در این زمینه رخ نخواهد داد و با آرامش به فعالیت های خود در جامعه ادامه دهند.

استاندار اصفهان نیز روز گذشته ( پنجشنبه ) پس از عیادت از یکی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان با اشاره به اینکه آخرین مورد اسید پاشی 23 مهر بوده است، افزود: خوشبختانه با انجام کلیه اقدامات امنیتی و انتظامی پس از 23 مهر هیچگونه حادثه اسیدپاشی گزارش نشده است.

' رسول زرگرپور' تاکید کرد: باهرگونه شایعه سازی توسط رسانه ها، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی یا هرگونه اقدامی که به هر شکل ، رسیدگی به پرونده اسیدپاشی را با مشکل مواجه کند بدون هیچگونه مسامحه ای برخورد خواهد شد.

 

تعداد بازدید: 475 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی