جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 09:28   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22706صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگییکشنبه، 4 آبان 1393 - 02:30
جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان، بهمن ماه امسال برگزار می شود
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان همکاری این سازمان با وزارت آموزش و پرورش گفت:جشنواره علمی پژوهشی معلمان، بهمن ماه امسال با همکاری این وزارت برگزار می شود.
[جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان، بهمن ماه امسال برگزار می شود]

به گزارش ایرنا، 'شعبانعلی رمضانیان'روز شنبه در سفر به شهرکرد در جمع خبرنگاران رسانه های استان چهارمحال وبختیاری گفت:همکاری وزارت آموزش و پرورش با بسیج مطلوب است.

وی با بیان اینکه محورهای جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان به استان ها اعلام شده است، اضافه کرد:این جشنواره با رقابت فرهنگیان از سراسر کشور برگزار می شود.

رمضانیان ادامه داد:این جشنواره در چهار محور فرهنگی و اقتصادی شامل موضوع آموزش و پرورش و چالش های فرهنگ و اقتصاد، اقتصاد آموزش و پرورش و فرهنگ مصرفی، نقش معلم و برنامه ریزی درسی در رشد و تعالی فرهنگ اسلامی برگزار می شود و فرهنگیان بسیجی می توانند تا پایان آذر ماه، مقالات خود را به کانون های بسیج فرهنگیان تحویل دهند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور موضوع تعلیم و تربیت را از تخصصی ترین مباحث خواند و افزود: فرهنگیان بسیجی در بازتدوین کتاب های درسی با وزارت آموزش و پرورش همکاری می کنند.

به گزارش ایرنا، یازدهمین جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان بسیجی با هدف تقویت روحیه پژوهشگری در فرهنگیان و ارتقاء سطح دانش، تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص جنبش نرم افزاری و تولید علم و فراهم کردن زمینه فعالیت جمعی مناسب برای فرهنگیان بسیجی، بهره گیری از استعدادها و توانمندی ها برای پیشرفت علمی طراحی شده است.

تعداد بازدید: 958 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی