شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 09:24   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23262صفحه نخست » فراخوانشنبه، 1 آذر 1393 - 10:36
جشنواره ملی شهر هوشمند
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

نخستین جشنواره ملی شهر هوشمند به‌عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های ملی در عرصه فناوری با حمایت نهاد ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی برگزار
 
نخستین جشنواره ملی شهر هوشمند به‌عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های ملی در عرصه فناوری با حمایت نهاد ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

 

جشنواره ملی شهر هوشمند فرصتی برای انجام پژوهش‌های کاربردی است؛ چرا که این جشنواره سعی دارد به معرفی خدمات نوین هوشمند پرداخته و در آن طرح‌های موفق پیاده‌سازی شده در راستای تحقق شهر هوشمند را ارئه کند.

 

همچنین معرفی توانمندی سازمان‌های دولتی و خصوصی ایرانی و تبادل دستاوردها و تجربیات ملی در زمینه شهر هوشمند یکی دیگر از برنامه‌های این جشنواره ملی است.

 

در این رویداد علمی موانع ساختاری شکل گیری شهر هوشمند بررسی و راهکارهای رفع آن ارائه خواهد شد ضمن آنکه ارائه مدل‌های موفق شهرهای هوشمند در سایر نقاط جهان برای استفاده حداکثری از توان و تجربه برای شکوفایی شهرهای کشور نیز مد نظر خواهد بود.

 

زیرساخت ارتباطی مورد نیاز برای تحقق شهر هوشمند از دیگر مباحثی است که در جشنواره و نمایشگاه ملی مورد توجه قرار خواهد گرفت. در این جشنواره نقش قوانین و مقررات در تحقق شهرهای هوشمند و راهکارهای فرهنگی در توسعه شهر هوشمند نیز مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

 

توسعه روش‌های تولید محتوای دیجیتالی در شهرهای هوشمند برای توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش نیز از دیگر مباحث مورد بحث در این جشنواره است.

 

این جشنواره ملی شامل 4 بخش، همایش شهر هوشمند، جشنواره برترین‌های شهر هوشمند، نمایشگاه ملی شهر هوشمند و جشنواره وبلاگ نویسی شهر هوشمند است.پست الکترونیکی: info@smartcityfest.ir

 

تعداد بازدید: 839 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی