شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 08:17   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23769صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیسه شنبه، 25 آذر 1393 - 12:51
طرح تامین معلم وپزشک مناطق محروم کشور اجرایی می‌شود
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

 رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: برای تامین معلم و پزشک مناطق محروم کشور طرحی در حال تدوین است که بر این اساس، سهمیه ویژه‌ای برای مناطق محروم و کمتر برخوردار تخصیص می‌یابد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعدازظهر امروز در نشست با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بوشهر، با بیان اینکه دانشجویان نقش مهم و تاثیر گذاری در توسعه همه جانبه کشور دارند اظهار داشت: دانشجویان تلاش‌گران عرصه علم و دانش و آینده‌سازان این مملکت هستند که نقش مهمی در توسعه دارند.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان تلاش می‌شود افزود: دانشگاه فرهنگیان در تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش تاثیرگذار است از این نظر لازم است در رفع مشکلات این مرکز آموزش عالی بیشتر تلاش شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تاکید بر اجرایی شدن سند تحول آموزش و پرورش گفت: در زمینه اجرای سند تحول آموزش و پرورش این وزارت‌خانه به تعهدات خود به نحو مطلوب عمل نکرد و در زمینه رعایت حق و حقوق معلمان نیز شاهد نقصان‌هایی بودیم.

موسوی‌نژاد با اشاره به تامین پزشک و معلمان مناطق کم‌برخوردار و محروم کشور افزود: طرحی در حال تدوین و اجرا است که بر این‌اساس، سهمیه ویژه‌ای برای مناطق محروم و کمتر برخوردار برای تامین معلم و پزشک تخصیص داده می‌شود.

وی با اشاره به عدم گازرسانی به بخش ارم و بوشکان دشتستان اظهار داشت: با توجه به اینکه گازرسانی به مناطق سردسیر در اولویت قرار دارد باید برای گازرسانی به ارم و بوشکان در اولویت برنامه‌های شرکت گاز استان بوشهر قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر از توسعه صنایع تبدیلی خرما در دشتستان خبرداد و خاطرنشان کرد:  با توجه به پیگیری‌های  انجام شده نیز برای توسعه صنایع بسته‌بندی و فرآوری خرما هم اکنون 30 هزار تن خرما در دشتستان برای فرآوری به صنایع تبدیلی و فرآوری خرما  تحویل می‌شود.

تعداد بازدید: 1246 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی