جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 16:22   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24576صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیشنبه، 4 بهمن 1393 - 02:29
عینک هوشمند مایکروسافت دنیای پیرامون را عوض می‌کند
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

فیلم‌های علمی–تخیلی جوانبی از زندگی را پیش‌روی انسان قرار می‌دهند که معمولا آنها را در زندگی واقعی تجربه نمی‌کنیم و این بار مایکروسافت با ساخت فناوری پوشیدنی خود تصمیم گرفته است یکی از این تخیل‌ها را واقعیت بخشد.

عینک هوشمند مایکروسافت دنیای پیرامون را عوض می‌کندبه گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت مایکروسافت در تازه‌ترین اقدام خود عینک هوشمندی را با نام HoloLens معرفی کرده است تفاوت‌های فراوانی با عینک هوشمند Glass گوگل دارد و می‌تواند قابلیت‌های متفاوتی را ارایه دهد.

عینک مایکروسافت مبتنی بر فناوری حقیقت مجازی ساخته شده است و به صورت کاملا بی‌سیم بدون نیاز به رایانه شخصی، کنسول بازی، گوشی هوشمند، تبلت و ... عمل می‌کند.

زمانی که کاربر این عینک را به چشمان خود می‌زند می‌تواند در هر نقطه از فضای پیرامون یک صفحه مجازی با اندازه دلخواه در اختیار داشته باشد و تمام اطلاعات مورد نیاز را روی آن مشاهده کند.

لازم به ذکر است تصویر ویدیویی که مایکروسافت برای معرفی عینک هوشمند HoloLens روی سایت اینترنتی یوتیوب گذاشت در کمتر از 11 ساعت بیش از 3 میلیون بار مشاهده شد.

تعداد بازدید: 1179 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی