جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 16:48   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25182صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیسه شنبه، 12 اسفند 1393 - 13:48
ملک ها به فروش نمی رسد / مسکن دیر نقد می شود
بررسی ها نشان می دهد که رکود در بازار مسکن تا جایی تعمیق شده است که مالکان از فروش ملک خود نا امید شده اند. در این بین به نظر می رسد میزان و در جه نقد شوندگی مسکن بسیار کاهش پیدا کرده است.
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

ه گزارش تهران پرس، در شرایط کنونی بازارمسکن آپارتمان های نوقلی هم سخت به فروش می رود، چه برسد به آنکه بخواهیم ملک کلنگی یا زمین را به فروش رسانیم، در این بین مالکان کم کم از فروش ملک خود نا امید می شوند.

قدرت خرید مردم بسیار کاهش یافته است، از همین رو املاک روی دست مالکان باد کرده است و خریداری برای ملک در بازار پیدا نمی شود و حتی در برخی از مواقع با تخفیف های قابل ملاحظه نیز مالک نمی تواند ملک مورد نظر خود را آب کند.

در بازاری که آپارتمان کوچک هم به زور به فروش می رسد ، چگونه باید انتظار داشت که سایر املاک مورد معامله قرار بگیرند، این در حالی است که کارشناسان تعمیق رکود در بازار مسکن را برای اقتصاد چندان مطلوب ارزیابی نمی کنند.

گفتنی است که به رغم ادعای برخی از مسئولان مبنی بر بهبود شرایط معاملات در بازار مسکن، بازار مسکن در حالی که در شب عید قرار داریم در شرایط ناگواری به سر می برد و بسیاری از مالکانی که قصد فروش یا تبدیل به احسن ملک خود را داشتند باید سال نو را در همین ملک فعلی خود تحویل کنند زیرا بازار مسکن راکد است.

تعداد بازدید: 763 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی