شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 02:13   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25196صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیپنجشنبه، 14 اسفند 1393 - 15:40
علی نقیب: اعضای ائتلاف تشکل ها همگی کارنامه موفقی دارند
علی نقیب گفت: افرادی که عضو ائتلاف تشکل ها هستند، کسانی اند که در دل کسب و کار بودند و آشنایی کامل با تشکل ها دارند. اگر در رزومه این افراد دقت کنید، عمدتا افرادی با کارنامه موفق در زمینه تشکل ها خواهید دید. این افراد هر کدام در صنف خود افراد کارکشته و سرشناسی هستند که ورود آن ها به اتاق بازرگانی باعث تغییرات خوبی در زمینه اقتصاد بخش خصوصی خواهد شد.
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

علی نقیب، عضو ائتلاف تشکل ها در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اکوفارس با اشاره به زمینه های شکل گیری ائتلاف تشکل ها گفت: ائتلاف تشکل ها، شامل تشکل های بزرگ و ریشه دار است. افرادی که در دل تشکل های موثر بودند از سال های گذشته و کارهای تشکلی می کردند. هدف این ائتلاف این است که تشکل ها بتوانند در برنامه ریزی اقتصادی کشور جایگاه خود را داشته باشند و در تعامل با دولت نقش خود را ایفا کنند. به علت اینکه این تشکل ها هستند که مجموعه اقداماتشان، اقتصاد کشور را می سازد. امیدوارم که ائتلاف تشکل ها با نسبت خوبی بتواند در انتخابات موفق باشد تا زبان گویای موثری برای اقتصاد بخش خصوصی باشد.

این فعال بخش خصوصی افزود: در این شرایط حساس اقتصادی ، اگر اتاق بازرگانی بتواند برنامه ریزی کند تا اقتصاد کشور از وضعیت موجود نجات پیدا کند، کار بزرگی کرده است. تشکل ها که در واقع در بطن اقتصاد کشور هستند، و از زیر و بم مشکلات با خبر هستند، و با تعامل خوب با دولت می توانند قدم بزرگی در این زمینه بردارند. دولت تدبیر و امید هم ما مشاهده می کنیم عملا می خواهد که بخش خصوصی بتواند نقش خود را در تصمیم گیری های کلان اقتصادی ایفا کند. ایجاد و تصویب قوانینی که باعث تسهیل فضای کسب و کار شود، تاثیر مهمی برای خروج از شرایط فعلی خواهد داشت.

نقیب در پایان اضافه کرد: افرادی که عضو ائتلاف تشکل ها هستند، کسانی اند که در دل کسب و کار بودند و آشنایی کامل با تشکل ها دارند. اگر در رزومه این افراد دقت کنید، عمدتا افرادی با کارنامه موفق در زمینه تشکل ها خواهید دید. این افراد هر کدام در صنف خود افراد کارکشته و سرشناسی هستند که ورود آن ها به اتاق بازرگانی باعث تغییرات خوبی در زمینه اقتصاد بخش خصوصی خواهد شد.

اسامی کاندیداهای حاضر در ائتلاف همبستگی تشکل‌های اقتصادی در بخش های مختلف بدین شرح است :

در بخش بازرگانی:

یحیی آل اسحاق ، مسعود خوانساری ، محمدرضا طلایی ، سیدمرتضی عراقچی ، وحید صدوقی ، محسن بهرامی ارض اقدس ، منوچهر ملکیانی فرد ، محمدعلی امانی همدانی ، مهدی شریفی نیک نفس ، محمد امیرزاده ، محمد لاهوتی ، ناصر ریاحی ، سیدرضا نورانی ، محمدرضا زهره وندی ، محسن نهاوندیان ، محمدمهدی رییس زاده .

در بخش صنعت:

مهدی جهانگیری، محمدباقر رجال ، محسن خلیلی عراقی ، محمدحسین برخوردار، علی نقیب، عباسعلی قصاعی ، سیدمحمد اتابک ، محمدرضا نجفی منش ، هبت الله فاضلی ، علی شمس اردکانی، سیدحسین سلیمی ، علی مردان شیبانی ، محمدحسین نصرالله فلاح ، محمود تبریزی.

در بخش معدن:

علا میرمحمد صادقی، پدرام سلطانی، محمدرضا بهرامن، فریال مستوفی.

در بخش کشاورزی:

حامد واحدی، کاوه زرگران ، احمد صادقیان ، شاهرخ ظهیری ، مهدی معصومی اصفهانی، حسن فروزانفرد.

تعداد بازدید: 859 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی