جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 04:58   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25499صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیچهارشنبه، 12 فروردین 1394 - 15:14
خنده‌دار ترین تقلب در جهان! + عکس
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

خبر تقلب در یکی از امتحانات مدارس هندوستان جهانی شد. فیلم های این تقلب سراسری در مدت کوتاهی بارها در شبکه های اجتماعی منتشر شد.
تقلب کردن در امتحانات یک پدیده قدیمی است. اما هفته گذشته در شهر «بیهار» هندوستان این موضوع به معنای واقعی کلمه انجام شد. گزارش های خبری و تصویری از مدارس این منطقه به خوبی نشان می دهد که خانواده و بستگان دانش آموزان چگونه برای تقلب رساندن از دیوار ساختمان مدرسه بالا رفتند. این افراد با در دست داشتن برگه ای می خواستند آن را به دانش آموزان در حال امتحان برسانند.

 خنده‌دار ترین تقلب در جهان! + عکسعکس و فیلم این رویداد به سرعت در هند و رسانه های جهان منتشر شد. سطح این تقلب در برخی مناطق آنقدر زیاد بود که پلیس ها در اطراف بی اراده ایستاده بودند و فقط مشغول دیدن این رویداد عجیب و خنده دار بودند. تصاویر منتشر شده از این امتحان پایان ترم به خوبی نشان می دهد که بسیاری از دانش آموزان با در دست داشتن برگه هایی به عنوان تقلب در حال امتحان دادن بودند. اما با این حال پلیس در برخی مناطق برگزاری آزمون چند نفر از والدین و بستگانی را که در این تقلب رسانی شرکت داشتند دستگیر کردند.


معضل تقلب در هندوستان بسیار جدی است و دولت بارها گفته است که نمی تواند بدون همکاری مردم و والدین امتحانات منظمی را برگزار کند. این در حالی است که خود والدین تمام تلاش خود را برای رساندن تقلب به فرزندشان انجام می دهند. به گفته کارشناسان آموزش و پرورش تقلب در امتحانات تنها یکی از نشانه های مشکلات عمیق در سیستم آموزشی کشور است.

تقلب در امتحانات در مناطق روستایی این کشور به طرز خارق العاده ای وجود دارد و دولت ناتوانی خود را درباره کنترل این موضوع اعلام کرده است.

تعداد بازدید: 1578 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
بهروز
|    | 1394/1/14 - 04:12 |     1     0     |
هرچند این خبر جالب وخنده دار است، اما برای مامعلمان ایرانی چیزجدیدی نیست. هرروز وهرساعت شاهد انواع تقلبهای شگفت انگیز وخلاقانه توسط آینده سوزان عزیزمان هستیم. جالبتر اینکه بسیاری از معلمان و بخصوص مدیران گرامی نه تنها مانع وقوع تقلب درامتحانات نمیشوند، بلکه حتی به روش های بسیارهوشمندانه، به دانش آموزان کمک میکنند تابتوانند بهتر و راحت تر تقلب کنند. اگرکسی منکر این حقیقت باشد یا اطلاعات دقیقتر وباجزئیات بیشتر بخواهد حاضرم باکمال میل و بطور مستدل درخدمتشان باشم.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی