جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 18:21   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25749صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیشنبه، 29 فروردین 1394 - 16:56
المپیاد درون مدرسه ای به پیوند خانه و مدرسه کمک می کند
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:


خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در دیدار با معلمان تربیت بدنی استان گلستان گفت: المپیاد درون مدرسه ای به پیوند خانه و مدرسه کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری پانا، مهرزاد حمیدی در دیدار با معلمین تربیت بدنی استان گلستان اظهار کرد: سیاست ما شعار به مدرسه باز می گردیم و فعالیت های درون مدرسه ای است که همه کارها توسط دانش آموز با حمایت معلمین انجام گیرد مانند المپیاد ورزش درون مدرسه ای که دانش آموز به عنوان داور، مربی، انتظامات و... به کار گیری شد واین عامل باعث فزایش و تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان می شود.

حمیدی گفت: المپیاد ورزش درون مدرسه ای فاصله خانه و مدرسه را کاهش و انس به مدرسه را در خانواده ها افزایش داده است و آثار این طرح فقط بر روی سه و نیم میلیون دانش آموز نبوده بکله بر روی یک یک افراد مدرسه و خانواده دیده می شود. همچنین دکتر حمیدی به اهمیت اجرای طرح حیاط پویا و پی گیری جدی آن که مهمترین بخش غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در مدرسه می باشد تاکید نمود.و به اجرای طرح کانون های ورزش درون مدرسه ای و مشارکت خانواده ها و اجرای آن از تابستان در اوقات فراغت اشاره نمود.

وی در مورد اجرای طرح دهان و دندان که دانش آموزان تا 12 سال را تحت پوشش قرار می دهد و افزود: به جایی برسیم که دانش آموزان حتی یک دندان پوسیده و شکسته نداشته باشند و در ادامه به اجرای طرح سفیر سلامت ، مروج سلامت و غربالگری شنوایی سنجی نیز اشاره نمود. در پایان دکتر حمیدی به پرسش های معلمان ورزش و مراقبین سلامت پاسخ داد.

 

تعداد بازدید: 557 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی