شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 09:16   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26448صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیسه شنبه، 9 تیر 1394 - 10:29
تحصیل افراد لازم التعلیم رایگان است
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:


مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش گفت: هزینه تحصیل برای افراد لازم التعلیم رایگان و به عهده آموزش و پرورش است و برای افراد بزرگسال به عهده فراگیر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، گودرز شاهمرادی با اشاره به گروه هایی که امکان ادامه تحصیل در مدارس آموزش از راه دور را دارند، افزود: گروه نخست لازم التعلیم ها هستند که شامل افراد دارای معلولیت، متاهل و افرادی که به مدرسه دسترسی ندارند و گروه دوم افرادی هستند که شرایط سنی حضور در مدرسه عادی را از دست داده اند، هستند.

مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش از راه دور با اولویت پذیرش بازماندگان از تحصیل راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: از سال 1383 تعداد 120 مدرسه فعال وجود داشت و اکنون یک هزار و 722 مدرسه آموزش از راه دور در کشور فعال است .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدارس غیر دولتی، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده، وی با اشاره به اینکه شهریه ثابت سال تحصیلی جاری 46 هزار تومان و یک هزینه متغییر بابت واحدهای درسی محاسبه خواهد شد، ادامه داد: شهریه ثابت نیم سال اول و دوم 46 هزار تومان و شهریه نیم سال تابستان 23 هزار تومان در نظر گرفته شده است. مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش به نظارت بر مدارس آموزش از راه دور اشاره و خاطرنشان کرد: نظارت بر مدارس آموزش از راه دور مانند سایر مدارس دولتی است .

تعداد بازدید: 873 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی