پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 02:35   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26717صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیشنبه، 3 مرداد 1394 - 20:28
تذکر نماینده تهران و دبیرکل خانه کارگر در مورد نحوه برخورد با تجمعات صنفی معلمان
تذکر همکار فرهنگی نماینده تهران : توضیح علت عدم پرداخت دو ماه حقوق بازنشستگان فولاد ذوب آهن
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور
سرویس: صحن
عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد دهقان در جلسه علنی چهارشنبه 31تیرماه تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

محجوب نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به وزیر آموزش و پرورش، کشور، اطلاعات در خصوص توجه به درخواست معلمان شاغل و بازنشسته در خصوص افزایش حقوق قانونی و رسیدگی به نحوه برخورد با تجمعات صنفی معلمان تذکر داد.

( بنابر گزارش رسیده : اقایان محجوب و ابوترابی تا اخرین لحظه پیگیر ازاد سازی همکاران فرهنگی دستگیر شده بودند)

حلیمه آلی نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند و هامون به وزیر نیرو تذکر داد و خواستار توضیح علت خاموشی مکرر برق و قطع آب در منطقه سیستان شد.

مقتدایی نماینده اصفهان در تذکر به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر لزوم توجه هر چه بیشتر به کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها تأکید کرد.وی همچنین در تذکری به وزیر امور اقتصادی ودارایی بر پیگیری مطالبات کارکنان نساجی برای اجرای تبصره 2 ماده 76 قانون تأمین اجتماعی در خصوص پرداخت 4 درصد مستمری توسط کارفرمایان تأکید کرد.

بذرپاش نماینده تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به وزیر کشور تذکر داد و بر لزوم انجام اقدام جدی برای حل مشکل اهالی کن که از حادثه سیل اخیر خسارت دیده اند تأکید کرد.وی همچنین به وزیر امور اقتصاد و دارایی تذکر داد و بر لزوم احصا و اعلام میزان دقیق اموال و منابع بلوکه شده ایران در خارج از کشور در همه سرفصل ها برای جلوگیری از سوء استفاده های آتی تأکید کرد.وی همچنین در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار توضیح علت عدم بهبود خدمت رسانی به مسافران خطوط راه آهن شد.

ثروتی نماینده بجنورد، مانه و سملقان به رئیس جمهور تذکر داد و گفت: در حل مشکلات سهامداران و سپرده‌گذاران شرکت پدیده و موسسه اعتباری میزان توسط شورای عالی امنیت ملی قبل از تشدید بحران تسریع شود.

عبدی نماینده خرم آباد و دوره به وزیر بهداشت و درمان تذکر داد و بر لزوم حل مشکلات یک گروه پرستاری بیمارستان های کشور و توضیح علت عدم توجه به قانون بهداشت و درمان تأکید کرد. به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تذکر داد و خواستار توضیح علت عدم توجه به قانون سهمیه استخدامی معلولین شد.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تذکر داد و بر لزوم رسیدگی به وضعیت حقوق و مزایای اساتید حق التدریس دانشگاه ها تأکید کرد. وی همچنین در تذکری به رئیس جمهور خواستار توضیح علت عدم اجرای ماده 38قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شد.

عارفی نماینده جیرفت و عنبرآباد به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر داد و بر تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور تاکید کرد و همچنین به لزوم پرداخت یارانه به زنان سرپرست خانوار تاکید کرد و خواستارتوضیح علت تبعیض در پرداخت یارانه به کارکنان دولت شد. وی همچنین به وزیر نفت تذکر داد و بر رسیدگی به وضعیت تحویل سهمیه سوخت تاکسی ها در جیرفت و عنبرآباد تأکید کرد.

فاطمه رهبر نماینده تهران به رئیس جمهور تذکر داد و خواستارتوضیح علت عدم پاسخگویی نسبت به پذیرش تعهدات ناشی از امضای تفاهم نامه فیمابین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با صندوق جمعیت توسعه سازمان ملل و عدم رعایت اصول 77 و 125 قانون اساسی شد.

ناصری نماینده بابل و حسینی نماینده قائمشهر به وزیر کشور تذکر داده و بر انجام اقدام عاجل جهت مساعدت همه جانبه به سیل زدگان مازندران و شهرستان بابل تأکید کردند.

ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد و بر لزوم توجه بیشتر به حل مشکلات ساکنان مسکن مهر شهر جدید مجلسی تاکید کرد. وی همچنین به وزیر ورزش و جوانان تذکر داد و بر لزوم توجه جدی به حل مشکلات ورزشی جوانان براساس صورت جلسات منعقده در وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد. وی همچنین به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از واردات بی رویه ورق فولادی و الیاف مصنوعی به کشور تذکر داد.

سیدهادی حسینی،ابوترابی، اسفنانی، فیروزی، سعدون زاده، حسینی، بشیری، عارفی، سعیدی، شجاعی کیاسری، ثروتی، طاهری، جلیلی، ناصری، سودانی، یوسفیان ملا، شهریاری، کامران، نجف نژاد و نوروزی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر داده و خواستار توضیح علت عدم پرداخت دو ماه حقوق بازنشستگان فولاد ذوب آهن شدند.

ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل به رئیس جمهور تذکر داد و بر انجام اقدامات لازم جهت رفع مشکلات مدیریت پسماند و دفع زباله و تامین منابع در این خصوص تأکید کرد. همچنین در تذکر به وزیر کشور در خصوص رسیدگی به وضعیت استخدامی کارشناسان فنی دهیاری های استان گیلان تاکید کرد.وی همچین به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد و بر پیگیری جهت پرداخت وام به زراعی و مانده مطالبات خرید تضمینی برگ سبز چای تأکید کرد.

سیدراضی نوری نماینده شوش به وزیر نیرو و جهاد کشاورزی تذکر داد و بر تأمین جبران ضرر و زیان های وارده به کشاورزان شوش و جلوگیری از کشت تابستانه تأکید کرد.

ثروتی نماینده بجنورد به رئیس جمهور تذکر داد و بر تعیین تکلیف اجرای قانون تقسیمات کشوری و اجرای قانون مبنی بر تشکیل شهرهای تأکید کرد.

نجف نژاد نماینده بابلسر به وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکر داد و بر حل مشکلات جدی مدیریتی قطب صنایع استان مازندران تأکید کرد.

ثروتی به وزیر نیرو تذکر داد و بر تسریع در آبرسانی به روستاهای بجنورد تأکید کرد. همچنین به رئیس جمهور تذکر داد و بر لزوم انجام صحیح وظایف و اجرای اصول قانون اساسی برای توازن منطقه ای و رفع تبعیض ها و توسعه اشتغال تأکید کرد.

سالک نماینده اصفهان به رئیس جمهور تذکر داد و بر صدور دستور لازم جهت اقدام بند ف تبصره 3 بودجه 94 و اختصاص 10 هزار میلیارد ریال از محل جدول شماره 18 این قانون به عنوان تنخواه به صندوق بازنشستگی فولاد تأکید کرد.

مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور تذکر داد و بر ضرورت رسیدگی جدی به موضوع پرداخت حقوق کارکنان صندوق بازنشستگی ذوب آهن و فولاد اصفهان تأکید کرد.

زمانیان دهکردی نماینده شهرکرد به رئیس جمهور تذکر داد و بر رعایت قانون و اجرای آن در خصوص مجوزهای لازم و هزینه های پرداخت شده حق آبه داده شده و سایر مسائل مربوط به حقوق مردم منطقه تأکید کرد.

حسینی نماینده سیستان به وزیر کشور در خصوص بی توجهی مدیریت بحران استان به بحران آب به خصوص در روستاها تذکر داد.

مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص رسیدگی به موضوع عدم پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد و ذوب آهن اصفهان تذکر داد.

عثمانی نماینده بوکان به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داد و بر تسریع در پرداخت پول کشاورزان بابت گندم تحویلی تأکید کرد.

سودانی نماینده اهواز به وزیر نیرو تذکر داد و بر رسیدگی به تامین آب مورد نیاز دامداران و پرورش دهندگان ماهی تاکید کرد.

 

تعداد بازدید: 2114 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
معلم
|    | 1394/5/4 - 18:11 |     0     0     |
سوال نیروی انتظامی مگر از وزارت کشور دستور نمی گیرد؟
سوال مگر وزارت اطلاعات از دولت دستور نمی گیرد؟
سوال چرا حرفتان با عملتان یکی نیست؟
سوال چرا اعتراضات مسالمت آمیز منجر به دستگیری و بازداشت می شود؟


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی