جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 09:18   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27358صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگییکشنبه، 12 مهر 1394 - 12:07
چاپ و انتشار 27 کتاب با شمارگان یک میلیون جلد در سال تحصیلی گذشته
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

شیراز- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان فارس گفت:27 جلد کتاب با شمارگان افزون بر یک میلیون جلد در سال تحصیلی گذشته در این استان منتشر و در دسترس مخاطبان یعنی معلمان و دانش آموزان قرار گرفته است.

به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد نظری افزود: در سال گذشته در حوزه پرورشی و فرهنگی این استان، اقدامات قابل توجهی صورت گرفته که منجر به کسب رتبه های برتر در حوزه های مختلف شده است.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس بیان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان این استان در مسابقات فرهنگی، هنری، قرآن، مسابقات پرسش مهر، جشنواره بین المللی خورشید ولایت و... موفق به کسب مقام های برتر کشوری از اول تا سوم شدند.
نظری اظهار کرد: حوزه پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با داشتن نیروهای متعهد و دلسوز سعی کرده است اقدامات مهم و تاثیرگذاری برای تقویت کیفی برنامه های پرورشی انجام دهد و این مهم با کسب موفقیت دانش آموزان و فرهنگیان فارس در حوزه های مختلف محقق شده است.
وی گفت: در تاریخ برنامه ریزی آموزش و پرورش فارس به ویژه حوزه پرورشی یک روز بدون برنامه نداشته ایم.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس بیان کرد: این حوزه برای شکوفا کردن استعدادهای دانش آموزان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
وی گفت: آموزش و پرورش در تمام دنیا حرف اول را در زمینه های فرهنگی می زند و باید تلاش شود تا بودجه فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش افزایش چشمگیری داشته باشد. ک/

تعداد بازدید: 576 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی