شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 04:36   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31223صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 3 شهریور 1395 - 13:01
نظارت بر پیش دبستانی ها ساماندهی خواهد شد
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی گفت: نظارت بر پیش دبستانی هایی که خارج از آموزش و پرورش مجوز گرفته اند و همچنین نظارت بر مراکز آموزشی و پرورشی که در حیطه سنین دانش آموزی عمل می کنند،ساماندهی خواهد شد.
 

مرضیه گُرد در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا درخصوص تغییرات این سازمان بعد از منفک شدن قسمت انجمن اولیا و مربیان و درصورت منفک شدن اداره کل امور زنان و خانواده اظهار داشت: سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی مجموعه فعال و موثری است که باید خدماتش را در بخش های مختلف ارائه دهد که شاید مهم ترین آنها سیاستگذاری و برنامه ریزی و طراحی فعالیت ها برای ساماندهی نیروی انسانی در مدارس و بحث و رسیدگی به حوزه مراکز آموزشی و پرورشی باشد که متاسفانه به دلیل کاهش نفرات سازمانی مغفول مانده است. ما از طریق تشکیل کارگروه ها این فضاها را باز کردیم و به محض اینکه بعد از تغییرات اخیر بتوانیم سازمان را به لحاظ پست های سازمانی ترمیم کنیم قصد داریم مواردی مثل نظارت بر پیش دبستانی ها را تقویت کنیم.

 

وی افزود: نظارت بر پیش دبستانی هایی که خارج از آموزش و پرورش مجوز گرفته اند و همچنین نظارت بر مراکز آموزشی و پرورشی که در حیطه سنین دانش آموزی عمل می کنند ساماندهی خواهد شد.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد:ما نیازمند برنامه ریزی دقیق در بحث تدوین آیین نامه های موردنیاز در قانون مدارس غیردولتی، حقوق و دستمزد کارکنان و معلمان این مدارس و بیمه معلمان هستیم که امیدواریم ان شاءالله بعد از تغییرات اخیر به نتیجه برسد.

 

گفتنی است در سال 1390 با ادغام «انجمن اولیا و مربیان»،«اداره‌کل امور زنان» و «سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی» یک معاونت جدید در ساختار ستادی آموزش و پرورش ایجاد شد که انجمن اولیا و مربیان از اردیبهشت ماه امسال با دستور وزیر آموزش و پرورش از مجموعه سازمان مدارس غیردولتی مُنفک شد. زمزمه هایی نیز درخصوص جدایی اداره کل امور زنان شنیده می شود.

 

 

تعداد بازدید: 784 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی