شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 04:28   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32190صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگییکشنبه، 7 آذر 1395 - 14:54
ابطال انتخابات کانون صنفی معلمان خراسان رضوی
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

 

ایلنا: یک فعال صنفی معلمان خراسان از بروز یک سری اتفاقات و ابطال انتخابات هیات مدیره کانون صنفی معلمان خراسان رضوی خبر داد.

جواد لعل محمدی عضو کانون صنفی معلمان خراسان در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: روز گذشته، جمعه (پنجم آذرماه)، انتخابات هیات مدیره کانون صنفی معلمان خراسان رضوی باطل اعلام شد.

این فعال صنفی معلمان در ادامه گفت: وظیفه بلاشرط نمایندگان استانداری در برگزاری انتخابات، فقط تأئید صحت و سلامت آراء مأخوذه است و جز نقش نظارتی هیچ وظیفه دیگری ندارند . اما رفتار نمایندگان استانداری خراسان به عنوان سخنران و مجری و توزیع کننده برگه های رأی، استقلال عمل معلمان را خدشه‌دار ساخت .

لعل محمدی ادامه داد: دخالت نماینده استانداری در ورود غیر موجه افراد مختلف و عدم دریافت کارت شناسائی و حکم کارگزینی و توزیع فله ای تعرفه های رأی توسط نماینده استانداری و عدم دریافت امضا از دریافت کنندگان تعرفه ها ؛ کل این انتخابات را با شبهه و شائبه  و اعتراض معلمان مواجه کرد.

این عضو کانون صنفی معلمان خراسان  در پایان افزود : هر چند که آراء معلمان و انتخابات 5 آذر توسط  هیأت رئیسه ابطال شد؛ اما معلمان خراسان  به عدم پاسخگوئی استانداری و دخالت آشکار در امور انتخابات کانون صنفی معترضند و هر چند که مأیوس از این گونه رفتارها شده ایم اما امیدواریم در انتخابات آتی، شاهد جنین دخالت هائی نباشیم و نمایندگان استانداری صرفا به وظایف خود در نقش ناظر عمل کنند.

 

تعداد بازدید: 685 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی