جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 16:42   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32724صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیدوشنبه، 27 دی 1395 - 12:21
مایکروسافت کارگاه های آموزشی برای معلمان در راستای طرح تحول ملی عربستان سعودی برگزار می کند
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

 

مایکروسافت با کشورهای حوزه خلیج فارس ارتباطات زیادی دارد و به دلیل حضور نمایندگی خود در این کشورها، همکاری های مختلفی با آن ها انجام می دهد. در آخرین همکاری، مایکروسافت قصد دارد تا بر روی پرورش و تربیت جوانان سعودی تمرکز کند. با وینفون همراه باشید

تحول نظام ملی عربستان سعودی برای سال ۲۰۲۰ و چشم انداز آن ۲۰۳۰ تعیین شده است و مایکروسافت برای کمک به این تحول ملی دخیل خواهد بود. معاون آموزش جهانی مایکروسافت آنتونی سالسیتو درباره این موضوع و شروع همکاری جدید با آن ها بیان کرده است:” جوانان بیکار سعودی در حال افزایش هستند و آینده برای بازسازی و رشد نیاز به نوآوری های بلند مدت دارد تا اقتصاد به درستی رشد کند و راهکار آن کلاس های درس مدارس ماست.”

اینگونه کمک خواهد کرد: ” برنامه تحول چیزیست که ما در چندین کشور مختلف مشاهده می کنیم، اما چشم انداز این کشور برای ۲۰۳۰ درنظر گرفته شده است. ما تحول دیجیتالی در سراسرجهان را پیشنهاد می کنیم و یکی از چیزهایی که ما به عنوان پایه های تحول به آن می اندیشیم ساخت مکان هایی برای یادگیری است”

او در ادامه از تحول مدارس، دانشگاه ها، دانش آموزان و معلمان عربستان سعودی حمایت کرده است: ” اولین کار مدنظر ما آموزش دادن و در دسترس قرار دادن منابع برای مدیران مدارس و معلمان است تا مدیران تحول و تغییرات از آن استقبال کنند و معلمان راه های جدید آموزش را فرابگیرند. بنابراین ما برای مدیران و معلمان کارگاه های برگزار می کنیم که نه تنها چگونگی استفاده از تکنولوژی را یاد بگیرند بلکه متفاوت اندیشیدن به دنیای جدید را بیاموزند.”

تعداد بازدید: 777 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی