جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 15:10   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33288صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیپنجشنبه، 19 اسفند 1395 - 15:26
اعتراض دانش آموزان فلسطینی به تعطیلی مدرسه شان توسط رژیم صهیونیستی
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون اسکای نیوز، صدها دانش آموز نخبه مدرسه تیزهوشان در صور باهر، در منطقه جنوبی شرق قدس اشغالی، در اعتراض به تعطیلی این مدرسه از طرف رژیم صهیونیستی، تحصن کردند.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، وزارت آموزش و پرورش اسرائیل، محتوای درسی در مدرسه تیزهوشان صور باهر را تشویق به خشونت ارزیابی کرد و به تعطیلی این مدرسه تا زمان اخذ مجوز قانونی از اسرائیل رای داد.
دانش آموزان ابتدایی در این مدرسه، در اعتراض به تصمیم وزارت آموزش و پرورش اسرائیل در حیاط مدرسه تحصن کردند. این مدرسه که اوایل سال تحصیلی امسال کارش را آغاز کرده است، حال به اتهام تشویق به خشونت علیه اسرائیل، تعطیل شده است در شرایطی که محتوای آموزشی مدرسه همان محتوای رسمی مدارس ویژه فلسطینی است که زیر نظراوقاف اسلامی قدس فعالیت می کنند. والدین و کادر آموزشی مدرسه تیزهوشان پیشنهاد شهرداری قدس (زیر نظر رژیم صهیونیستی) برای توزیع دانش آموزان این مدرسه در مدارس زیر نظر شهرداری را رد کردند. مدارس عربی در قدس به ویژه مدارس دولتی که زیر نظر آموزش و پرورش اسرائیل فعالیت می کنند در حوزه کادر آموزشی و بودجه با مشکلات شدیدی روبرو هستند به همین دلیل مدارس ویژه ای که برخی از جمعیت ها بازگشایی می کنند با استقبال دانش آموزان مواجه می شوند اگر چه درس خواندن در این مدارس هزینه بر است.

تعداد بازدید: 994 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی