شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 05:29   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33366صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگییکشنبه، 29 اسفند 1395 - 12:07
وزیر آموزش و پرورش :به گفتمان ملّی برای اعتلای آموزش و پرورش نیازمندیم
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

در پیام وزیر آموزش و پرورش در آستانه نو شدن سال آمده است: ما به گفتمان ملّی برای اعتلای آموزش و پرورش نیازمندیم تا در آن مدرسه، مبنای توسعه به شمار آید و معلم هویت و منزلتی تازه یابد و دانش آموز مهم ترین سرمایه ملّی محسوب شود.
وزیر آموزش و پرورش در آستانه نو شدن سال، پیام عیدانه ای خطاب به معلمان و دانش آموزان کشور صادر کرد.
به گزارش فارس، در پیام نوروزی فخرالدین احمدی دانش آشتیانی به فرهنگیان کشور آمده است: ما به گفتمان ملّی برای اعتلای آموزش و پرورش نیازمندیم تا در آن مدرسه، مبنای توسعه به شمار آید و معلم هویت و منزلتی تازه یابد و دانش آموز مهم ترین سرمایه ملّی محسوب شود. بنابراین از تمامی کنشگران و نقش آفرینان نظام تعلیم و تربیت می خواهم که به یُمنِ این ایام خجسته و اعیاد مبارک، آموزش و پرورش را در نوروزی شدن و نوشوندگی مددرسان باشند.
درمتن پیام وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش آموزان آمده است: «بهترین درس ها را باید از زندگی بیاموزیم، از طبیعت، از انسان ها و از کتاب هایی که دنیاهای جدید را به ما نشان می دهند، کتاب هایی فراتر از کتاب های درسی. پس اگر بخواهیم، می توانیم آن چنان درس هایی از زندگی در بهار بیاموزیم که معلم ها و پدر و مادرهای ما نیز از این آموخته ها، شگفت زده شوند و حتی با رغبت و علاقه از ما بیاموزند.
آموختن یک اتفاق دو سویه است نه یک سویه، در همین جا به عنوان یک معلم آماده ام از شما فرزندان دانش آموزم درس بیاموزم، من این را از بهار آموخته ام ...»

تعداد بازدید: 900 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی