جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 16:46   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33441صفحه نخست » فراخوانسه شنبه، 22 فروردین 1396 - 11:34
مقاله چهارمین کنفرانس ملی مطالعات انگلیسی
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

مقاله چهارمین کنفرانس ملی مطالعات انگلیسی
 
فراخوان مقاله چهارمین کنفرانس ملی مطالعات انگلیسی
با توجه به شرایط ارتباطات جهانی موجود و وضعیت کاربردی زبان ها، به طور یقین احساس نمودن جهان به عنوان یک دهکده، زمانی به طور عملی و تقریباً کامل قابل تصور است که زبان انگلیسی توانسته باشد نقش ارتباطی خود را در یک جامعه ایفاء نمائید.
در این راستاء با توجه به قدرت کاربردی زبان انگلیسی در زمینه های مختلف در جهان، موفقیت در به کارگیری زبان انگلیسی توسط افراد افق جدیدی از رشد در جنبه های مختلف را برای افراد می تواند داشته باشد.
اما آنچه ما امروز در سطح کشور شاهد آن هستیم بیگانگی روانی و تنفر از زبان انگلیسی است. بیگانگی که توانسته است زبان انگلیسی را در حد یک سمبل یا واحد درسی معرفی نماید. این نقش سمبلک نتیجه غفلت و نوع نگرش مسئولین در بخش آموزش و برنامه ریزی مرتبط است.
لذا آسیب شناسی بیگانگی و تنفر از زبان انگلیسی در سطح کلان از طریق پژوهش های کاملاً کاربردی و به کاربردن یافته های علمی این پژوهش ها و دیگر پژوهش ها یک حقیقت غیر قابل انکار است که مورد غفلت در بخش های برنامه ریزی و آموزش در تمام مقاطع تحصیلی شده است.
بنابراین نیاز است تا پژوهش های لازم در این زمینه از دیدگاه ها و جنبه های مختلف انجام گردد و آخرین یافته های علمی به اشتراک گذاشته شود.
جهت بررسی آخرین تحولات و یافته های علمی آموزش و یادگیری، ادبیات و مترجمی زبان انگلیسی، چهارمین کنفرانس ملی مطالعات انگلیسی با گرایش های آموزش و یادگیری، ادبیات و ترجمه، مورخ 12 و 13 بهمن ماه 1396 در اهواز توسط مؤسسه پژوهشگران اندیشمند و با همکاری و حمایت دانشگاه مختلف خارجی و داخلی برگزار خواهد شد و کمیته علمی به صورت کمیته بین المللی و متشکل از اعضاء هیات علمی دانشگاههایی خارجی و داخلی انتخاب گردیده است.
در جهت نگرش چندگانه به آخرین تحولات مرتبط با وضعیت انگلیسی، رشته ای بودن به عنوان مبنای اصلی کنفرانس برنامه ریزی شده است تا متخصصین با تخصص و گرایش های مختلف بتوانند مسائل جاری مرتبط را از دیدگاه های مختلف و بر اساس گرایش خود بررسی نمایند.

با توجه به استقبال خوب سه دوره پیشین کنفرانس مذکور، برای چهارمین دوره کنفرانس نیز از پژوهشگران و دانشگاهیان داخل و خارج از کشور دعوت گردیده است تا مقالات خود را با توجه به محورهای کنفرانس برای دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

مقالات دریافت شده در صورت دریافت تاییدیه از طرف کمیته علمی کنفرانس جهت ارائه به صورت شفاهی یا پوستر اعلام می گردند و مقالات منتخب شده کنفرانس، بعد از ارائه در کنفرانس در مجلاتی مانند مجله آموزش زبان انگلیسی دانشگاه بین المللی امام خمینی ره منتشر می گردند و در پایگاه سیویلیکا ایندکس می گردند.

استقبال خوب ارسال مقالات سومین دوره کنفرانس از داخل و خارج از کشور نشان می دهد که این کنفرانس می تواند برای چهارمین دوره با رشد علمی بهتری مسیر علمی خود را ادامه دهد و حتی پایه مناسب آکادمیکی در زمینه انگلیسی برای پژوهشگران و دانشگاهیان داخل و خارج کشور در آینده باشد.

علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر، ثبت نام و ارسال چکیده می توانند به وب سایت چهارمین کنفرانس ملی مطالعات انگلیسی آموزش و یادگیری، ادبیات و ترجمه WWW.ELTL.IR مراجعه نمایند.

تعداد بازدید: 2055 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی