جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 09:34   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33613صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیچهارشنبه، 20 اردیبهشت 1396 - 15:33
طلایی: سرنوشت انقلاب در این انتخابات رقم می‌خورد
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:



نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: برخی به دنبال قدرت هستند تا به ثروت برسند یا با داشتن ثروت به دنبال قدرت هستند و هر دو خطا و ظلم به حقوق مردم است.

به گزارش فارس، مرتضی طلایی در مراسم گرامیداشت مقام والای معلم و تجلیل از اساتید برتر مرکز علمی-کاربردی حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: امیدوارم شاهد روزی باشیم که تجلیل از مقام معلم به یک فرهنگ در کشور ما تبدیل شود.

وی با تأکید بر اینکه معلمان هرگز به دنبال مسائل مالی و اقتصادی نیستند، گفت: آنچه زیبنده مقام معلمان است کرامت، احترام و منزلت معلمان است.

طلایی با بیان اینکه معلمان درصدر اعتماد مردم قرار دارند، ادامه داد: وقتی سنجش‌های اجتماعی گروه‌های مختلف را بررسی می‌کنیم کماکان معلمان درصدر اقشاری هستند که اعتماد به آنها بسیار زیاد است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: باید تلاش کنیم جایگاه معلمان را ارتقا بخشیم ضمن اینکه معلمی را تنها به کسانی که در آموزش و پرورش و مراکز علمی هستند، محدود نکنیم.

وی افزود: پدران و مادران هم به علت اینکه به ما می آموزند، راهنمایی و مشورت می دهند نیز جایگاه معلم را دارند.

طلایی بیان کرد: چنانچه احترام و تجلیل از معلم به یک فرهنگ در کشور تبدیل شود قطعا میزان آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به ورود آسیب‌های جدی در حوزه اخلاقیات اجتماعی افزود: این موضوع بسیار نگران کننده است وتوجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی می‌تواند در بازسازی اخلاق جامعه موثر باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر رفع مشکلات در جامعه افزود: با وجود این مشکلات، مسئولان در موضوعات کلان حرف‌های آرمانی بسیار می‌زنند و این در حالی است که اقدامی برای رفع این مشکلات نمی‌کنند.

طلایی با اشاره به اینکه باید محلات را مرکز اجرای برنامه های خود قلمداد کنیم، گفت: می‌توان از حجم ترافیک تهران با شیوه های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی کاست و یکی از انتظارات از مرکز علمی کاربردی موضوع تحقیقات آموزش های مبتی برای پیدا کردن راهکاربرای برون رفت از شرایط فعلی است.

وی افزود: اگر شناخت درستی از جامعه پیدا کنیم و برنامه ها مبتنی بر آموزش باشد بسیاری از مشکلات بر طرف خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات در 29 اردیبهشت، گفت: این انتخابات با قبلی‌ها تفاوت هایی به جهت مبنای کلان دارد و در واقع سرنوشت انقلاب و کشور در این انتخابات رقم خواهد خورد و به همین جهت این انتخابات اهمیت مضاعفی دارد.

وی گفت: باید در این انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم و در نهایت فرد اصلح را انتخاب کنیم.

طلایی ادامه داد: در انتخابات آتی باید بر اساس شاخص ها رای بدهیم و در واقع کارگزاران، نمایندگان ما باید دو- سه ویژگی خاص در کارنامه‌هایشان داشته باشند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: اگر مدیران و کارگزاران پاکدست باشند بسیاری از مشکلات و چالش های بعدی به وجود نخواهد آمد و در واقع پاکدستی یکی از شاخص هایی است که باید به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه مشکل از آنجا شروع می شود که برخی به دنبال قدرت هستند تا به ثروت برسند یا با داشتن ثروت به دنبال قدرت هستند و هر دو خطا و ظلم به حقوق مردم است.

طلایی ادامه داد: لذا پاکدستی قابل فهمیدن است چه در بین داوطلبان شورا و چه ریاست جمهوری می‌توان به کارنامه افراد نگاه کرد و افراد پاکدست را شناسایی کرد.

تعداد بازدید: 934 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی