شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 08:46   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33650صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیشنبه، 23 اردیبهشت 1396 - 16:32
چرا دختران بریتانیایی بیش از پیش با مشکلات روانی دست و پنجه نرم می کنند؟
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

 

سلامت نیوز :، مشکلات سلامت روانی از نگرانی های فزاینده است. این مشکلات نه فقط در انگلستان – که گفته می شود در سال از هر چهار نفر یک نفر یک مشکل سلامت روانی را تجربه می کند – بلکه در تمام جهان شایع است. مشکلات مربوط به سلامت روان یکی از دلایل اصلی معلولیت، خودکشی، و بیماری قلمداد می شود.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفقنا حالا یک پژوهش جدید از یک رشد نگران کننده در معضلات سلامت روانی در بین نوجوانان بریتانیایی حکایت دارد. به گزارش وزارت آموزش بریتانیا، که با ۳۰ هزار دانش آموز بین ۱۴ تا ۱۵ سال گفتگو کرده است، از هر ۳ دختر نوجوان بیش از ۱ نفر دچار اضطراب یا افسردگی است. این یک رشد ۱۰ درصدی طی یک دهه ی گذشته بوده است، و در نتیجه متخصصان آن را یک «بیماری واگیردار با رشد آهسته» می دانند.
به گزارش وبسایت روزنامه «تلگراف»در بین دخترانی که پیمایش شده اند، ۳۷ درصد دچار سه یا بیشتر از سه عارضه ی اضطراب روانی بودند، از قبیل احساس بی ارزش بودن یا ناتوانی برای تمرکز، در حالی که ۱۵ درصد از پسران چنین وضعیتی داشتند. در واقع، افسردگی و اضطراب در بین پسران از سال ۲۰۰۵ تاکنون افول کرده است.
این نتایج آشکارا نگران کننده است. خب پس چه خبر است؟ چرا دختران جوان بیشتر از پسران در معرض معضلات سلامت روانی هستند، و چه چیزی باعث این مشکلات می شود؟
«نیک هاروپ» مدیر کمپین خیریه ی ملی «یانگ مایندز» می گوید بخش عمده ی این مشکلات به چالش های زندگی در قرن ۲۱ باز می گردد.
او به من می گوید: «دختران نوجوان امروز با طیف گسترده ای از فشارها روبرو هستند. استرس در مدرسه، نگرانی هایی که درباره ی تصویر بدنشان دارند،

تعداد بازدید: 1224 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی