جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 21:51   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34236صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیجمعه، 17 شهریور 1396 - 09:49
سرپرست فدراسیون ورزش مدارس کشور: رویدادهای ورزشی آسیا کلید تعامل کشورهاست
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:


شیراز- ایرنا- سرپرست فدراسیون ورزش مداس کشور گفت: توسعه رویدادهای ورزشی آسیا در دهه آینده ،کلید تعامل بیشتر کشورهای آسیایی خواهد شد.

به گزارش دریافتی جمعه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، حمید رضا صائبی در چهل و پنجمین مجمع عمومی فدارسیون ورزش مدارس آسیا در شیراز گفت:مایه مباهات و مسرت است که فدراسیون ورزش مدارس جمهوری اسلامی ایران میزبانی چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال مدارس آسیا را به عهده گرفته است.
سرپرست فدراسیون ورزش مداس کشور بیان کرد: اطمینان دارم با همفکری و تبادل نظر در این مجمع خواهیم توانست گام های بلندی در پیشبرد فعالیت ها و برنامه هایمان برداریم.
صائبی گفت: کشورهای قاره آسیا همواره با هم تعاملات فرهنگی و ورزشی زیادی داشته اند و از ایده های هم برای رشد و توسعه اجتماعی بهره مند شده اند.
صائبی با تاکید بر اینکه با آینده ای که امروز آغاز می شود به جهانیان نشان می دهد که ورزش در آسیا از چه اهمیت مضاعفی برخوردار است و این مسابقات بهترین فرصت برای ارتقا و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ های مختلف آسیا و بهبود و سلامتی جسمانی ، روحی و روانی آنها است.
وی گفت: فدراسیون ورزش مدارس جمهوری اسلامی ایران تا کنون میزبان 3 دوره مسابقات آسیایی بوده و در آینده نیز تلاش می کنیم تا میزبانی های بیشتری را متقبل شویم و از گسترش همکاری های علمی، آموزشی و فرهنگی برای توانمند سازی فوتبال آسیا و تبادلات فرهنگی با کشور های عضو استقبال می کنیم .
سرپرست فدراسیون ورزش مداس کشور گفت: آینده فوتبال مدراس آسیا با تصمیمات امروز ما رقم می خورد و شکوفایی فردا در گرو همکاری و پیوند ما است .
صائبی گفت: ما برای تقویت پیوند ها به نقاط مشترک تاکید کنیم و تفاوت ها را با گفت و گو به نقاط قوت تبدیل کنیم و به فکر افق بلند مدت تر ، نگاه یکپارچه و پیوند نزدیک .

تعداد بازدید: 840 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
|    | 1396/6/19 - 19:08 |     0     0     |
اما و اگر های ورزش دانش آموزی؟
ورزش دانش اموزی مدتی است که به سرعت از مسیر اصلی خود که ارتقاء سلامت همه دانش اموزان است دور می شود و متاسفانه مدیران ان با فراموش کردن رسالت اصلی خود کاملا در خدمت ورزش حرفه ای کشور در آمده اند و از این فرصت به عنوان سکو برای پرش به پست های مدیریتی بالاتر در ورزش کشور سوء استفاده می کنند.
برگزاری مسابقات آسیایی با 7 تیم؟ المپیاد های نمایشی و آمار های ساختگی مدارس در این خصوص ، بی توجهی به درس تربیت بدنی و هر سال پر شور تر کردن مسابقات ورزشی و ... از جمله شواهد این تغییر در ورزش دانش آموزی است.
در آستانه بازگشایی مدارس و در شرایطی که حداقل های اجرای ورزش در مدرسه از جمله توپ و تور و خط کشی حتی بر روی آسفالت های نا مناسب مدارس، وجود ندارد ، واقعا جای سوال است که هرینه میلیاردی برای برگزاری مسابقه فوتبال بین 7 تیم دانش آموزی آسیایی چه توجیهی دارد؟
در شرایطی که دختران نخبه هرمزگانی به دلیل نداشتن محل اسکان مجبور به سفر شبانه می شوند و متاسفانه ان اتفاق تلخ رغم می خورد ، پذیرایی از فوتبا لیست های دانش آموز در هتل پنج ستاره در شیراز انصاف است؟
مدیرا ن ورزش دانش آموزی فراموش نکنید، مسئو لیت و رسالت اصلی شما تامین ورزش دوازده میلیون دانش اموز است نه تیم داری و کار باشگاهی..
باشد که روزی در محضر حق پاسخگوی تصمیمات و اعمالمان باشیم.



نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی