شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 04:06   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34259صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیدوشنبه، 27 شهریور 1396 - 12:14
مجتمع آموزشی دانش آموزان ایرانی در شارجه امارات پلمپ شد
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

مجتمع آموزشی دانش آموزان ایرانی در شارجه امارات پلمپ شد

طیبه حاجی زاده اولیای یکی از دانش آموزان محصل در مدرسه شارجه درباره تعطیلی مدرسه شارجه  اظهار کرد: طبق اطلاعات ما فعالیت مجتمع آموزشی استیجاری در شارجه امارات که 1500 دانش آموز مشغول به تحصیل داشته توسط دولت این کشور باطل شده است.

 

وی افزود: دانش آموزان این مجتمع درحالی که امروز ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۷ باید در نخستین روز سال تحصیلی در کلاس های درس حاضر می شدند که به دلیل مشکلاتی که برای این مجتمع پیش آمده، خانه نشین شده و در انتظار گشایشی برای وضعیت تحصیل خود هستند تعطیلی این مدرسه موجب شده تا دانش آموزان مجبور شوند با تحمل هزینه های سنگین در مدارس شهر دوبی ثبت نام کنند که البته ظرفیت آن مدارس هم تکمیل شده است.

 

دانش آموزان ایرانی مدرسه شارجه جایابی شدند

سید علی حسینی، معاون مدارس خارج از کشور در مورد جزییات ساماندهی دانش آموزان در مدرسه تعطیل شده شارجه اظهارداشت: از 1500 دانش آموز این مدرسه، 500 دانش آموز آن اتباع افغانی بودند و به دلیل دولتی بودن و کم بودن هزینه ها امکان ثبت نام دانش آموزان غیرایرانی در این مدرسه وجود داشته است.

 

وی افزود: در شرایط موجود و تعطیلی مدرسه تمامی دانش آموزان ایرانی در مدارس دبی ساماندهی شدند و هیچ دانش آموز ایرانی از تحصیل بازنمانده است و حتی از نظر شهریه نیز تخفیف ممکن درنظر گرفته شده تا این دانش آموزان امکان تحصیل داشته باشند.

 

معاون امور بین الملل ومدارس خارج از کشور با اشاره به اینکه مشکلات سیاسی باعث پیدایش این گرفتاری و تعطیلی مدرسه شده است، تصریح کرد: در حال رایزنی برای رفع مشکل هستیم تا برای فعالیت این مدرسه که از سوی امارات مجوز آن لغو شده، راه حلی پیدا کنیم.

تعداد بازدید: 1708 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی