جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 15:13   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34436صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیشنبه، 25 آذر 1396 - 19:12
سخن همکار" سونامی گرانی "
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

سونامی گرانی
 
سونامی گرانی و تبعیض در حقوق بازنشستگان ، درد ناکترین بی تفاوتی !!!!
این روزها بازنشستگان درحالی برای عدم اجرای لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری وبحران معیشتی وفقر وتبعیض تجمعات متعددی را، در مقابل مراکز قانون گذاری در 19 اذر و سازمان برنامه بودجه ودیگر نهادها داشته اند . و خواهان عدالت در نظام پرداخت ها توسط دولتمردان شده اند .اما دولتمردان با تعلل و بی توجهی به خواسته های صنفی بازنشستگان در صدد گرانی اجناس و حامل های انرژ ی وقطع یارانه اقشار مختلف و افزایش در آمد در دولت هستند .در اینجا پیام بازنشستگان سراسر کشور را برای دولتمردان عنوان می کنم شاید از خواب غفلت وتبعیض بیدار شوند وفکری به بحران معیشت این قشر آسیب پذیر کنند ..
بازنشستگان خطاب به دولتمردان می گویند : گرانی کالاها بس است . بیایید یا اندیشه هایتان را تغییر بدهید یا خودتان را ...........
مهار تورم وجلوگیری از بحران ، راهکارش ، گرانی حامل های انرژی نیست ؟ فقط فقر وتبعیض وشکاف طبقاتی بیشتر را به جامعه تحمیل می کنید ... دولتمردانی که از سال 86 تاکنون قانون مدیریت خدمات کشوری را در حقوق ومزایای بازنشستگان لحاظ نکرده اند ومعیشت بد وسونامی گرانی را به بازنشستگان هدیه دادند . قصور وغفلت دولتهای گذشته وحال ، زند گی بازنشستگان را فلج و رمق وادامه حیات را از آنها ربوده است .
بنا بر ماده 30 – دولت مکلف است .بررسی های لازم جهت برقراری عدالت در نظام پرداخت ها ، رفع تبعیض ومتناسب سازی دریافت ها وبرخورداری از امکانات شاغلین ، بازنشستگان ومستمری بگیران کشوری ولشکری سنوات مختلف را انجام دهد و که تاکنون دولت از اجرای ان طفره رفته است .
حسین مقصودی در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت ،با غیر منطقی خواندن حذف 34 میلیون ایرانی از لیست یارانه بگیران طبق لایحه پیشنهادی دولت در خصوص بودجه 97کشور، گفت : شیوه پیشنهادی دولت برای حذف 34 میلیون ایرانی از دریافت یارانه نقدی دارای اشکالات بسیاری بوده ومصداق بارز بی عدالتی است .
وزیر نفت با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین در بودجه سال ۹۷ دیده شده است، افزود: زمان و چگونگی افزایش قیمت بنزین هنوز مشخص نیست.
به گزارش خانه ملت: بیژن نامدار زنگنه در خصوص انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت بنزین، گفت: هر وقت لازم شد دولت موضوع افزایش قیمت بنزین را عنوان می‌کند.
عضو کابینه دولت دوازدهم، تصریح کرد: بحث مبلغ قیمت بنزین هنوز باز است و این تصمیم در مجلس جای بحث دارد.
احتمال گرانی بنزین چقدر است ؟
با کلید خوردن بررسی افزایش نرخ سوخت در بدنه دولت، شنیده های غیررسمی حاکی از این است که دولت به دنبال افزایش نرخ حامل های انرژی در روزها وماههای آینده است .
نصراله خلیلی فرهنگی بازنشسته – تهران

تعداد بازدید: 791 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی