شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 07:20   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34474صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگییکشنبه، 17 دی 1396 - 10:07
سخن همکار: پیام بازنشستگان فرهنگی به بیش از 30نماینده منتخب ، مجلس شورای اسلامی در شهر تهران
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

پیام بازنشستگان فرهنگی به بیش از 30نماینده منتخب ، مجلس شورای اسلامی در شهر تهران
وکلای متعهد ودلسوز در مجلس شورای اسلامی : آیا از وضعیت بد معیشتی وحقوق اندک بازنشستگان فرهنگی ،که حتی ده روزمعیشت آنها را کفایت نمی کند خبر دارید ؟
به نظرشما ، شرمندگی یک بازنشسته را نزد خانواده اش را با کدام معیار و اصول اخلاقی می توان سنجش کرد .
لطفا نام نیک و ماندگاری در تاریخ از خودتان برجای بگذارید صدای شکستن استخوانهای بازنشستگان را زیر بار هزینه های سرسام آور ، گرانی کالاها وهزینه های درمان را بشنوید .بعد از 11 سال برای همترازی وهمسان سازی حقوق ورفع تبعیض تلاش بفرمایید .
آیا وقت آن نرسیده که دولتمردان حق الناسی را که در عدم اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و مغفول ماندن آن و دینی که برگردن دارندرا ادا نمایند .
آیا سزاوار است از کنار این همه نامه ، دهها هزار پیامک وطومار وتجمع صنفی بازنشستگان و مذاکره های متعدد ورایزنی با مسئولان بی اعتنا وبی تفاوت بگذرید وما در تنگنای معیشتی روزگار را تلخ تر از زهر بگذرانیم واز زنده ماندن پشیمان باشیم .
ما خواهان اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری وهمترازی حقوق بر اساس مدارک وسوابق هستیم .لطفا با تخصیص بودجه واعتبار کافی یک بار هم شده برای همیشه به خواسته بیش از 2200000بازنشسته کشوری و خانواده های آنان که جمعیتی بیش از 11میلیون می شوند لبیک بگویید وقلب آنها را خشنود سازید .
به خدای واحد ما ایرانی هستیم وابسته به هیچ گروه وجناح خاصی نیستیم وفرا جناحی می اندیشیم دوستدار رهبری و فرزندان جبهه وجنگ وعاشق کشور ایران هستیم ودر تمام صحنه های اجتماعی بهترین بازوی محرک برای مسئولان بودیم واز انها حمایت وپشتیبانی کرده ایم حق ما این نیست که قدرت خرید ما 67.7درصد کاهش یابد و همیشه مضطرب باشیم . خواسته های ما صرفا صنفی است نه سیاسی ؟ بیایید برای یک بار هم شده چالش بازنشستگی را در کشور برطرف کنید .
ما بازنشستگان ضمن مخالفت وبرائت با هرگونه تحریکات وتجمعات غیر اصولی ونا بهنجار که باعث خرابکاری ونا امنی در کشور شود بیزاری جسته و از هرنوع فرصت طلبی وجناح بازی ، طبق فرمایشات اخیر مسئولان وتصمیم گیران کشور دوری می کنیم ، همه بازنشستگان خواهان تا مین معیشت ودرمان ورسیدگی به چالش وبحران بازنشستگان واصلاح عادلانه ودائمی کردن واجرای کامل قانون مدیریت خدمات کشوری هستیم .
مجمع تشخیص مصلحت نظام نرخ تفاوت حقوق کارمند با بازنشستگان را حدود 20درصد مشخص کرده است . در حالی که طرح ارائه شده در مجلس شورای اسلامی با 10درصد اختلاف مطرح شده است . این درحالی است که برخی از مشمولان به این طرح تا 5سال آینده شاید عمری برای زندگی در اختیار نداشته باشند .
بازنشستگان فرهنگی سراسر کشور ......... نصراله خلیلی فرهنگی بازنشسته - تهران

تعداد بازدید: 866 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی