جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 13:00   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34476صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگییکشنبه، 17 دی 1396 - 06:09
سخن همکار:بازنده های دیروز، برنده های فردا ، با موهای سپید !!!
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

بازنده های دیروز برنده های فردایند
 
بازنده های دیروز، برنده های فردا ، با موهای سپید !!!
زندگی ، در حال گذر است . شما بازنشستگان گرامی ، زودتر از آنچه فکرش را بکنید به سرازیری‌های تند عمر نزدیک می‌شوید. به انتظار نشستن هیچ دستی ضامن دوباره بلند شدنتان نیست و نخواهد بود..
باورکنید آدم‌های شکست خورده شانس برنده شدن بیشتری دارند .اگر هر شب به دنبال نشانه و سببی برای باختن مان نباشیم، چشم‌ها را به جلو! اما با دست‌هایمان در پی زیرو رو کردن یک سقوط بر ای آینده فرزندان نباشیم
گاهی در زندگی اتفاق‌هایی می‌افتد که آدمی را به انزوا می‌کشاند، به سکوت وا می‌دارد اما این‌ها دلیل بر پایان راه ونا امیدی به آینده نیست. از سال 86 تا کنون در عدم اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری وحقوق مغفول مانده 11 ساله به بازنشستگان اجحاف وستم بسیاری به ما تحمیل شده است . حقوق اندک ، معیشت بد وفقر وفرق مزید برعلت وسبب نگرانی گردیده است .لذا به همین خاطر بازنده‌های دیروز برنده‌های فردایند قوی‌تر و موفق‌تر از تمام آن‌ها که آمدند و رفتند تنها بجای جستجوی نشانه‌ای در گذشته باید بدنبال روزنه‌ای رو به آینده درخشان واحقاق حق و اجرای قانون باید بود، همه باید بااتحاد وانسجام ومذاکره ورایزنی با مسئولان و نمایندگان محل سکونت خود ، باید مطالبات قانونی خود را درعدم اجرای قانون وتعمیم عدالت با اقتدار وشجاعانه مطالبه نماییم . شکست گرچه اندوهی‌ست خوفناک اما بند بند وجودمان را می‌تراشد و شماباید با همین دست‌ها ی جلابخش تیزی استخوان‌هایی باشید که بجای انتقام رویای پیروزی را در سربپرورانید. مسئولان کمیسیون تلفیق ووکلای متعهد درخانه ملت ، شما به رسم ادب وانسانیت وخدمت به همنوع سوگند یاد کرده اید که از حق محرومان در هنگام بررسی بودجه 97 در صحن علنی مجلس به دفاع وحمایت از خواست قانونی بازنشستگان برخیزید و بنیانگذاران حق وعدالت باشید و لذا به همین خاطر
در هنگام بررسی بودجه 97باید به خواسته های اصلی بازنشستگان توجه وجامه عمل بپوشانید
1-اجرای کامل قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال 86 برای رفع تبعیض واختلاف وایجاد تعادل میان حقوق تمام شاغلین و بازنشستگان براساس اصل همترازی طبق ماده 64 قانون مدیریت ومطابق نرخ تورم وبه تبع آن اجرای قانونی مواد 109، 125 و 126.
2-تخصیص اعتبار لازم درحین بررسی بودجه 97برای اجرای کامل قانون مدیریت خدمات کشوری
همه پیشکسوتان علم وتجربه منتظر اقدامات عملی ورفع تبعیض از چهره معصومانه خود هستند تا عدالت در نظام پرداختها را با گوشت وپوست خود احساس کنند .
نصراله خلیلی فرهنگی - تهران

 

تعداد بازدید: 816 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی