جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 07:14   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34725صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیپنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 - 06:12
دانشگاه میشیگان به قربانیان آزار جنسی پزشک تیم ژیمناستیک آمریکا ۵۰۰ میلیون دلار غرامت می‌دهد
او در یک حکم به اتهام عکس و فیلم گرفتن از قربانیان به ۶۰ سال و در پرونده آزار جنسی این نوجوانان به ۱۷۵ سال زندان محکوم شد.
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:


دانشگاه ایالتی میشیگان پذیرفت که به دهها قربانی آزار جنسی «لری ناصر» پزشک سابق تیم ملی ژیمناستیک ایالات متحده آمریکا پانصد میلیون دلار غرامت بپردازد. این بزرگترین توافق مالی غرامت برای یک دانشگاه در رابطه با آزار جنسی در آمریکا است.
«لری ناصر» ۵۴ ساله، یک پزشک متخصص بیماری های ورزشی اهل میشیگان است. او چندی پیش برای آزار جنسی دختران نوجوان و جوان در تیم ژیمناستیک آمریکا و دانشگاه ایالتی میشیگان مجرم شناخته شد. او در یک حکم به اتهام عکس و فیلم گرفتن از قربانیان به ۶۰ سال و در پرونده آزار جنسی این نوجوانان به ۱۷۵ سال زندان محکوم شد. همان زمان قربانیان از دانشگاه میشیگان و مسئولان فدراسیون ژیمناستیک آمریکا نیز شکایت کردند و گفتند آنها از اقدامات آقای ناصر اطلاع داشته اند.
این پانصد میلیون دلار به ۳۲۲ نفر از قربانیان این پزشک مجرم تعلق می گیرد.
آقای ناصر در طول دو دهه پزشک تیم ژیمناستیک ایالات متحده بوده و دختران زیادی زیر دست او بوده اند. سه چهره قهرمان جهانی آمریکا یعنی «الی ریز من»، «مک کایلا مارونی» و «گبی داگلاس» از جمله کسانی هستند که به آزار جنسی «لری ناصر» اشاره کرده اند.
او که با تیم ملی ژیمناستیک آمریکا افتخارات زیادی به دست آورده است، به سه جرم «پورنوگرافی کودکان»، آزار و تجاوز جنسی متهم شد و در یک زندان فدرال نگهداری می شود.
آقای ناصر که خود زن و بچه دارد، در اعترافات شهریور ماه سال گذشته خود، به طور مشخص از هفت زن جوان نام برد که در کلینیک دانشگاهی مورد تجاوز او قرار گرفتند. او گفت این رویدادها بین سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵ روی داد.
او بعد از این اعترافات، از قربانیان عذرخواهی کرد و خواست که او را ببخشند. اما برخی از این قربانیان از اظهارات او خشمگین شدند و گفتند او را نمی بخشند.
گروهی از ورزشکاران ملی پوش آمریکا که علیه آقای ناصر شکایت خود را مطرح کرده اند.
«لیندسی لهمک» قهرمان ژیمناستیک آمریکا بعد از دادگاه گفت: او خیال می کند موضوع با یک اعتراف ساده حل می شود. این مضحک است و نشان می دهد که اصلاً درک نمی کند چه کرده است. بسیاری از قربانیان او در اثر اقدامات او آسیب دیده اند.
اتهامات آزار جنسی توسط دکتر «ناصر» سال گذشته نخستین بار در روزنامه «ایندیانا پولیس استار» فاش شد.

 

تعداد بازدید: 1923 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی