جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 05:30   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34827صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیچهارشنبه، 16 خرداد 1397 - 14:49
مکرون درباره گفتگویش با ترامپ: مثل سوسیسی است که بهتر است محتویاتش را ندانید
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

مکرون درباره گفتگویش با ترامپ: مثل سوسیسی است که بهتر است محتویاتش را ندانید

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه روز سه‌شنبه 5 ژوئن 2018 گفتگوهایش با همتای آمریکایی‌اش، دونالد ترامپ و دیگر رهبران جهان را مانند سوسیسی توصیف کرد که بهتر است درباره محتویاتش حرفی زده نشود.

مکرون در نشست خبری مشترک با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره گزارش روز دوشنبه شبکه سی‌ان‌ان که گفتگوهای ترامپ و مکرون را «بسیار بد» توصیف کرده بود، گفت که این گفتگوها مثل سوسیسی است که بهتر است کسی محتویاتش را نداند.

مکرون برای پاسخ به این سوال به سیاست اتو فون بیسمارک، سیاستمدار برجسته آلمانی قرن نوزدهم اشاره کرد. بیسمارک درباره آنچه بین او و دیگر رهبران جهان می‌گذشت، کمتر سخن می‌گفت.

رئیس‌جمهوری فرانسه به روزنامه‌نگاران گفت: «به روش بیسمارک باید بگویم اگر به مردم بگوییم سوسیس چگونه ساخته می‌شود، احتمالا کسی آن را نخواهد خورد... لذا من می‌خواهم مردم غذای آماده را ببیند و معتقد نیستم که حرف‌هایی که در آشپزخانه زده می‌شود، کمکی به رساندن غذا [به مشتری] یا خوردن آن کند».

مکرون افزود: «می‌توانید بروید و از آنها که سخن می‌گویند بپرسید، اما ما در پاریس سخنی درباره اینکه اوضاع چگونه پیش می‌رود، یا اینکه گرم، سرد، مطبوع یا بسیار بد بود، نمی‌زنیم».

مکرون به دیدار پیش روی خود با ترامپ اشاره کرد و گفت که در حاشیه نشست گروه هفت در کانادا در هفتم و هشتم ژوئن گفتگوی صریح و مفیدی درباره همه موضوعاتی که با یکدیگر اتفاق نظر یا اختلاف نظر دارند، خواهد داشت.

 

تعداد بازدید: 954 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی