شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 03:48   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34873صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیسه شنبه، 22 خرداد 1397 - 05:02
بیانیه شورای هماهنگی موسسان مدارس غیر دولتی در محکومیت اقدام غیراخلاقی مدرسه غرب تهران
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

 

 

تهران (پانا) - شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی شهر تهران با صدور بیانیه ای اقدام ناشایست و غیراخلاقی حادثه اخیر در مدرسه غرب تهران را محکوم و خواستار برخورد قانونی و مجازات خاطی شد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
«معلم شخصیت والایی است که در انجام وظایف خطیر تعلیم وتربیت با خدا معامله می کند و سختی های روزگار او را از عمل به وظیفه الهی اش باز نمی دارد. طی روزهای اخیر متاسفانه اخبار ناگواری از اقدام ناشایست و غیراخلاقی فردی معلم نما در سطح جامعه انتشار یافت که احساسات آحاد مردم عزیز را جریحه دار نمود. بروز تخلف و اقدامی مغایر با شئون مدرسه و معلم از سوی یک فرد که به لباس خیل کثیر معلمان و مربیان متعهد جامعه درآمده بود یقیناً با انزجار جامعه شریف و نجیب فرهنگیان کشور و فعالان عرصه مقدس تعلیم وتربیت در مجموعه مدارس دولتی و غیردولتی هم مواجه بوده و پرواضح است که حساب اینگونه رفتار از خدمات گسترده آموزشی و تربیتی خادمان دلسوز این عرصه در سطح کشور، شهر تهران و به ویژه در همان منطقه آموزشی که این حادثه تلخ رخ داده است به کلی جداست.
گواه این مدعا نیز کسب موفقیت های افتخارآمیز و پرشمار علمی، فرهنگی و قرآنی چندین هزار مدرسه غیردولتی در طی سال است که با همت و تلاش خالصانه ده ها هزار معلم و مربی دلسوز و متعهد رقم خورده است.
شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی شهر تهران ضمن محکومیت این اقدام ناشایست و به منظور مراقبت و محافظت از جایگاه و منزلت والا و حریم پاک و مقدس معلمی، از هیات بازرسی ویژه تعیین شده از سوی وزیر محترم آموزش وپرورش و مسولان محترم دستگاه قضایی مصرانه درخواست می نماید

تعداد بازدید: 907 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی