RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 12:31   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35125صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگییکشنبه، 4 آذر 1397 - 23:12
گزارشی از یک نشست صمیمانه وزیر تعاون با جمعی ازنمایندگان کانونهاو بازنشستگان کشوری !!!
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:


 
گزارشی از یک نشست صمیمانه وزیر تعاون با جمعی ازنمایندگان کانونهاو بازنشستگان کشوری !!!
در حاشیه یک خبر !!! بازنشستگان معزز باور کنید.آنچه ناممکن را به واقعیت تبدیل می کند معجزه نیست .بلکه تدوام در کارها وپیگیری مشکلات و هم اندیشی ویافتن راهکارهای سازنده است .مهم باور توست که می توانید ...... که قطعا موفق خواهی شد ..........!!!!
آنچه در این جلسه مطرح شد .
در این بخش اظهارات جناب وزیر تعاون ومدیرعامل صندوق بازنشستگی را به سمع ونظرشما خواهد رسید !!!
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت :
برای اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان، 30 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا حقوق بازنشستگان را به حداقل حقوق شاغلان فعلی نزدیک کنیم.
تقی زاده، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، در نشست صمیمانه وزیر تعاون با جمعی ازنمایندگان کانونهاو بازنشستگان کشوری: با تصویب ماده 10 قانون احزاب در مجلس، مشکل مجوز کانون ها برطرف و بسیاری از امور به کانون ها تفویض خواهد شد.
شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درنشست صمیمانه باجمعی از نمایندگان کانونها وبازنشستگان کشوری: تشکیل فراکسیون بازنشستگان قدم بجا و مثبتی است و اگر بتوانیم در مجلس صدای بازنشستگان را بشنویم. می توانیم لوایح را غنی سازی کنیم یا در قالب طرح های مختلف به مجلس ارائه کنیم.
امروز شنبه سوم آذر از ساعت 13:30 در وزارت کار و رفاه اجتماعی با جناب دکتر شریعتمداری وزیر محترم بمدت ۲/۵ ساعت دیداری مطالبه گرانه و بسیار جدی و مصمم داشتیم که در پایان گفتمان ؛ دو طرف از نتیجه نشست بسیار خرسند بودند !
حلقه این اتصال و نشست امروز ؛ جناب آقای دکتر تقی زاده ریاست محترم سازمان بازنشستگی بود و ناگفته نماند که اگر تلاش مستمر جناب آقای غضنفری از ابتدا نبود قطعا امروز به این دیدار موفق نمی شدیم !
از ابتدای وزارت دکتر شریعتمداری ؛ جناب غضنفری بدنبال دیدار و نشست تنی چند از همکاران با ایشان بود و اگرچه سفرهای استانی جناب تقی زاده مجالِ چنین نشست را به تعویق می انداخت ولی بالاخره امروز دیداری صمیمی و قاطع رخ داد .
اولا از زلال بودن شخصیت جناب تقی زاده سپاس ویژه داریم !
ایشان همیشه از بدو استخدام با گشاده رویی برخورد داشته اند !
ثانیا : از اراده جناب غضنفری در این راستا بطرز شایسته نیاز به تقدیر است !
ثالثا : به تعداد ۱۱ نفر از اعضای بازنشستگان آموزش و پرورش ، شبکه بهداشت و درمان ، جهاد کشاورزی ، کانونها و جناب دکتر درخشنده از سازمان برنامه و بودجه بعنوان امین ترین ، صریحترین و در کمال شجاعت از حقوق حدود ۱۴۰۰۰۰۰ نفر بازنشسته کشوری دفاع کردند .
فرصتی که دکتر ربیعی برای برقرای چنین نشستی هرگز به بازنشستگان نداد ؛ دیداری که دکتر اسلامیان ریاست سابق سازمان بازنشستگی هرگز به ذهنش نرسید تا برای ما ترتیب دهد و با ما فقط بازی کردند !
جناب ربیعی جز درخورِ استیضاح خود بلد نبود عمل نماید و سرانجام هم حذف گردید و کوله باری از تحلیل های منفی و نقد درخور شان خود برای خود یادگار برد !
جناب دکتر شریعتمداری با شرح صدر کلیه حرفهای ما را شنید و تمام عیار بما حق دادند ! وعده کرد که اجرای قانون مدیریت و خدمات کشوری و بیمه و تامین منزلتِ بازنشستگان فرهیخته را طی دو سال باقیمانده به ثمر برساند و از اکنون با کمیسیون اجتماعی و فراکسیون بازنشستگان تعامل دوجانبه تیمی در مجلس داشته باشد ! از همکاران خواست تا کمیته پیگیری برای موفقیت خواسته های خود انتخاب نمایند .
،درخواست مهم دیگری که مطرح شد بحث دیدار با مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور بود که با استقبال جناب وزیر محترم روبرو شد و در همانجا به آقای تقی زاده تاکید بر پیگیری گردید ،


آقای شریعتمداری که در طول جلسه سراسر گوش بودند و مطالب مطرح شده را یادداشت می نمودند آخرین کسی بود که صحبت خودرا در باب هدف جلسه مطرح نمودند هر چند ویس تهیه شده توسط دوستان و همکاران شرکت کننده که حاوی سخنان بسیار امیدوارکننده آقای وزیر را پیشنهاد می نمایم گوش بدهید لیکن در مجموع اظهارات آقای وزیردر جای خود قابل تقدیر و امیدوار کننده است و امید می رود با حمایت بازنشستگان و با همراهی نمایندگان مجلس به اهدافی که بیان فرمودند برسند تا از این رهگذر مشکل بازنشستگان در رابطه با برقراری عدالت در نظام پرداختها و پرداخت ها متفاوت توسط دستگاههای مختلف وبحث همترازی و بیمه پایه وتکمیلی وتجمیع آن در قالب یک بیمه کار آمد وپاسخگو وجامع ومانع و سایر مشکلات بازنشستگان حل گردد انشا ا.‌‌..
محسن میرزایی با همکاری ، وبرایش : نصراله خلیلی

 

تعداد بازدید: 1182 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING