فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: جانشين ستاد پيشگيري و مقابله با ويروس كروناي استان قزوين گفت:
چهارشنبه، 21 مهر 1400 - 11:48     کد خبر: 35958

بي محلي دانش آموزان استان قزوين به واكسن كرونا واكسيناسيون اجباري نيست، اما اختياري هم نيست
ورود به شبكه مديران حرفه اي... https://t.me/hrmSupergroup سايت انجمن صنفي مديران ( مديريت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:

بي محلي دانش آموزان استان قزوين به واكسن كرونا

جانشين ستاد پيشگيري و مقابله با ويروس كروناي استان قزوين گفت: دانش آموزان استان از واكسن كرونا استقبال نكرده اند.

 

به گزارش خبرگزاري صداوسيما مركز قزوين، جانشين و سخنگوي ستاد پيشگيري و مقابله با ويروس كروناي استان بي محلي دانش آموزان استان قزوين به واكسن كروناقزوين با اشاره به عبور از پيك پنجم كرونا و شتاب گرفتن روند واكسيناسيون در استان گفت: دوركاري كارمندان دولت از ابتداي هفته سوم مهرماه لغو شده و همه كارمندان موظفند در محل كار حضور يابند.

منوچهر حبيبي با اشاره به واكسيناسيون ۷۷ درصدي جمعيت استان عليه بيماري كرونا گفت: ۴۶ درصد از دانش آموزان بالاي ۱۲ سال استان قزوين عليه ويروس كرونا واكسينه شده اند.

سخنگوي ستاد پيشگيري و مقابله با كروناي استان قزوين با بيان اينكه دانش آموزان استان از واكسن كرونا استقبال نكرده اند، تأكيد كرد: در صورتي كه بيش از ۹۰ درصد دانش آموزان واكسن كرونا تزريق كنند، مدارس به صورت حضوري برگزار مي‌شود.

حبيبي خاطرنشان كرد: واكسيناسيون اجباري نيست، اما اختياري هم نيست و چنانچه دانش‌آموزي واكسينه نشده باشد براي حضور در كلاس بايد هفته‌اي دوبار با هزينه شخصي، تست pcr بدهد.

جانشين ستاد پيشگيري و مقابله با كروناي استان قزوين با بيان اينكه ۹۸ درصد فرهنگيان قزويني واكسينه شده اند؛ تصريح كرد: آمار بالاي واكسيناسيون فرهنگيان و والدين دانش آموزان نشان مي‌دهد، دبيران و همچنين والدين نيز به واكسيناسيون اعتقاد دارند، اما دانش آموزان به دليل نداشتن اطلاعات كافي، از واكسيناسيون خودداري مي‌كنند.

حبيبي با اشاره به اجراي آزمايشي طرح مديريت هوشمند كرونا در استان قزوين، گفت: نشست ستاد مديريت هوشمند كرونا، يك روز درميان با اصناف و سازمان حمل و نقل برگزار تا موانع و مشكلات اين طرح شناسايي شود.

 
منبع: خبرگزاري صداوسيما

پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها