صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 14:17   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25193صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 13 اسفند 1393 - 16:01
تجمع فرهنگیان رسیدگی به خواسته های صنفی است نه سیاسی /هدف معلمان تجهیز و توسعه کشور است/ ۳۸۲ مدرسه اماده اسکان مسافران نوروزی
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:

 

مدیر کل اموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه تجمع فرهنگیان در خصوص درخواستهای صنفی بوده است گفت : هدف کلی معلمین تجهیز و ارتقای سطح علمی آینده سازان کشور است. به گزارش رودان نیوز، علی کرم پور مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز گفت : […]

مدیر کل اموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه تجمع فرهنگیان در خصوص درخواستهای صنفی بوده است گفت : هدف کلی معلمین تجهیز و ارتقای سطح علمی آینده سازان کشور است.

به گزارش رودان نیوز، علی کرم پور مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز گفت : تجمع چند روز پیش فرهنگیان که به صورت کشوری و در بندرعباس نیز برگزار شد ، کاملا در خصوص رسیدگی بیشتر دستگاه های مرتبط با وزارت علوم و دادن تهسیلات همانند دیگر کارمندان فعال در حوزه های مختلف بوده است.

وی افزود : این تجمع کاملا صنفی بوده و هیچ گونه شعار و سیاست زدگی در این جمع صورت نگرفته است.

مدیر کل اموزش و پرورش استان هرمزگان گفت : معلمان در این اعتراض خواهان کم کردن اختلاف حقوقی این سازمان با سایر ادارات هستند و قطعا پیگیری های لازم از سوی وزیر آموزش و پرورش که خود معلم بوده است و با مشکلات این قشر اگاهی دارد در حال بررسی است.

وی اظهار داشت : هدف نهایی فرهنگیان کم شدن دغدغه های مالی برای آموزش هر چه بهتر دانش اموزان و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز جامعه است .

کرم پور با بیان اینکه معلمان مجری منویات و توسعه همه جانبه پیشرفت کشور هستند گفت : تمامی معلمین استان هرمزگان در کمال آرامش به فعالیت خود ادامه می دهند و قطعا پیگیری های لازم برای بهبود هر چه بیشتر این سازمان انجام می شود .

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به نزدیکی ایام نوروز از آمادگی ۳۸۲ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت : این مدارس در ۱۶ منطقه با ظرفیت ۳۰۵۰ کلاس از بیست و هشتم اسفند ماه تا   ۱۲ فروردین اماده ی خدمت رسانی است.

تعداد بازدید: 1852 ، امتیاز کاربران: 1 (1 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی