صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 04:34   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31258صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیشنبه، 6 شهریور 1395 - 18:21
از یک راز مگو به زبان نماینده آستانه تا اظهارات کوچکی نژاد درباره چپاول صندوق ذخیره فرهنگیان
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:


تابناک / مسئولان آموزش و پرورش در اواخر سال ١٣٧٣ به فکر ایجاد صندوقی برای ارتقای معیشت فرهنگیان افتادند؛ این طرح پس از چکش زنی هایی تکمیل شد و با تصویب مجلس شورای اسلامی، مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در تاریخ هفتم خرداد 1374 در اجرای تبصره ٦٣ قانون برنامه دوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ...

اظهارات کوچکی نژاد درباره چپاول صندوق ذخیره فرهنگیان
تابناک / مسئولان آموزش و پرورش در اواخر سال ١٣٧٣ به فکر ایجاد صندوقی برای ارتقای معیشت فرهنگیان افتادند؛ این طرح پس از چکش زنی هایی تکمیل شد و با تصویب مجلس شورای اسلامی، مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در تاریخ هفتم خرداد 1374 در اجرای تبصره ٦٣ قانون برنامه دوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران طی تصویب نامه شماره ١٣٥٩/ت١٤٩٥٦-هـ مورخ 11 اردیبهشت ١٣٧٤ هیات وزیران، تاسیس و در اداره ثبت شرکت ها، ثبت شد و تا به امروز طی برنامه سوم توسعه، ماده ١٤٧ و ماده ٥٣ برنامه چهارم توسعه نیز استقرار یافته است.
در تبصره ٦٣ برنامه دوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران آمده است: وزارت آموزش و پرورش موظف است نسبت به تاسیس صندوق ذخیره فرهنگیان اقدام نماید و فرهنگیان می توانند ماهانه حداکثر مبلغ پنج درصد حقوق و مزایای خود را به حساب صندوق واریز نمایند.
دولت موظف است همه ساله معادل مبلغ فوق را که به همین منظور در بودجه سالانه منظور می گردد، به صندوق مزبور واریز نماید. سهم الشرکه فرهنگیان در هنگام بازنشستگی و از کارافتادگی و یا بازخریدی به آنان و در صورت فوت به وراث آنها مسترد می گردد.
تبصره ٦٣ برنامه دوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قانون برنامه سوم و در قانون برنامه چهارم توسعه مورد تأیید قرارگرفته است.
ماده ١٤٧ برنامه سوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فر هنگی جمهوری اسلامی ایران: در جهت تحقق کامل اهداف تأسیس صندوق ذخیره فرهنگیان موضوع تبصره ٦٣ قانون برنامه پنج ساله دوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران

تعداد بازدید: 988 ، امتیاز کاربران: 1 (1 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی