RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 21:23   
  تازه ترین اخبار:  
   آخرین مطالب  

  استخدام شرکت فولادی نورد گرم ( بدون هزینه برای کارجو) فوری 👈 معاون مالی اقتصادی


  👈رییس شعبه پخش استان ( بدون هزینه برای کارجو)


  کارجو مدیریت کارخانه ؛مدیریت طرح و برنامه ؛مدیریت مهندسی صنایع و مدیریت برنامه ریزی و انبارها و خرید


  استخدام سرپرست جبران خدمات خیابان مطهری


  گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی


  هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی " سرمایه های انسانی: چالش ، راه کارها و هوش مصنوعی "


  استخدام مالی منابع انسانی بازرگانی


  💣 معرفی پنل شرکتی نماتک 📣


  📣 هفتمین 🎊بزرگداشت روز ملی منابع انسانی


  حداکثر حقوق مدیران دولتی ۷۰ میلیون تومان شد/ ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت


- اندازه متن: + -  کد خبر: 33562صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیشنبه، 9 اردیبهشت 1396 - 19:03
مسیر اعتدال و اصلاحات را رها نمی کنیم
اگر فضای مجازی چیز بدی است برای شما هم بد است و اگر خوب است چرا برای مردم نباشد؟
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:



کرمان - رئیس جمهور گفت: مسیر عدالت، اعتدال و اصلاحات را رها نخواهیم کرد تا امروز در مسیری که در سال ۹۲ با هم پیمان بستیم حرکت کرده ایم و باید تا رسیدن به اهداف بلندمان این راه را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن روحانی پیش از ظهر شنبه در جمع مردم کرمان در سالن تلاش گفت: مردم بزرگوار ما در روزهای بسیار مقدس باید برای هدف و آرمان بسیار بلندمان تمام توانمان را بکار گیریم.

وی با اشاره به ایام ولادت سالار شهدا (ع) افزود: هرچه داریم از سالار شهیدان است؛ انقلاب، دفاع مقدس، ایستادگی، وحدت و پیشرفت در سایه عشق به سالار شهدا به دست آمده است.

روحانی از این ایام به عنوان روزهای سرنوشت ساز نام برد و ادامه داد: امروز جای مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی خالی است؛ کاش می شد هنوز هم از فیض حضور آن سیاستمدار پخته، صادق، صابر و مجاهد نستوه که در انقلاب در کنار امام راحل (ره)، در دفاع مقدس به عنوان بازوی امام راحل (ره) و برای حراست از انقلاب اسلامی به عنوان یار دیرین کنار رهبر معظم انقلاب باقی بود بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه امروز باید راه آیت الله هاشمی رفسنجانی را ادامه دهیم، افزود: ما مسیر عدالت، اعتدال و اصلاحات را رها نخواهیم کرد؛ تا امروز در مسیری که در سال ۹۲ با هم پیمان بستیم حرکت کرده ایم و باید تا پایان و رسیدن به اهداف بلندمان این راه را ادامه دهیم.

رئیس دولت یازدهم ادامه داد: تصمیم گرفتیم با صداقت و شفافیت با هم مسیر اعتلای کشور را ادامه دهیم؛ اگر روزی در کشور دورغ جای خود را پیدا کند پیشرفت از این کشور رخت بر می بندد.

وعده های بی پایه و دروغ در میان مردم جایی ندارد

وی ادامه داد: سال ها آمار دروغ و نادرست را شنیدیم و دیدیم که کشور در مسیر پرتگاه قرار گرفت اما امروز دیگر ملت ما آماده شنیدن دروغ جدید در کشور نیست. امروز دیگر ملت ما بعد از اینهمه مقاومت و ایستادگی نشان داده است که شعار دادن و وعده های بی پایه دادن نمی تواند گوش شنوایی در میان مردم فهمیم ایران داشته باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه ما باید راهمان را ادامه دهیم و راهمان راه آزادی است، افزود: نخواهیم گذاشت بار دیگر فضای امنیتی بر دانشگاه ها حاکم شود.

وی با اشاره به اینکه اگر حمایت شما مردم نبود ما در این مدت به هیچ عنوان توفیقی به دست نمی آوردیم، گفت: بارها و بارها برخی در جلسات خصوصی و عمومی رو در روی ما ایستادند تا مردم از شبکه مجازی استفاده نکنند و هر روز به ما فشار می آوردند تا همه شبکه های اجتماعی را فیلتر کنند.

روحانی ادامه داد: اما حالا که موقع انتخاب شده است آنها پیشتاز در استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستند؛ اگر فضای مجازی چیز بدی است برای شما هم بد است و اگر خوب است چرا برای مردم نباشد؟

وی با اشاره به اینکه ما راهمان را با هم شروع کردیم و تا رسیدن به مقصد نهایی ادامه می دهیم، گفت: همه شهرستان های مختلف استان کرمان مردم عزیز و یاران دلاور انقلاب و نظام هستند.

از راهمان برنمی گردیم

رئیس جمهور ادامه داد: مردم به این نکته توجه کنید که امروز روز سرنوشت ماست و ما امروز در یک مسیر مهم در حال حرکت هستیم که عده ای می خواهند وسط راه متوقف شویم اما ما به آنها می گوییم برنمی گردیم.

وی با اشاره به اینکه وعده های بی پایه دادن، شعار دادن و اعداد و ارقام برای آینده ساختن در میان مردم جایی ندارد، گفت: ما به شما که می گویید ادامه ندهیم می گوییم ما راهمان این بود که شرق را آباد کنیم؛ ما راهمان این بود که استان کرمان مسیر ارتباطی شرق و غرب  باشد.

روحانی گفت: ما راهمان این بوده که برای اولین استان در ایران آب شیرین شده از دریای عمان وارد این منطقه شود و تصمیم گرفتیم در این استان سرمایه گذاری افزایش پیدا کند که در این دولت هزار تفاهم نامه توسط مسئولین با بخش های خصوصی و عمومی امضا شده و ۱۶ هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: می گویند چرا در ماه های آخر طرح های را افتتاح می کنید در سفرهای استانی به مردم قول دادیم که تا پایان دولت این طرح ها افتتاح می شود حالا که می خواهیم افتتاح کنیم می گویند افتتاح نکنید؛ فکر می کنند طرح چند صد میلیاردی که امروز افتتاح می شود یکی دو روز گذشته کلنگ زده شده و امروز افتتاح می شود.

روحانی با اشاره به اینکه می خواهیم سرمایه گذاری خارجی را به کشور بیاوریم، تصریح کرد: در این استان سه میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی جذب شده است و مبلغ ۱۳۸۷ میلیون یورو سرمایه گذاری خارجی انجام شده است.

وی صادرات استان کرمان ظرف چند سال اخیر را پنج میلیارد دلار ذکر و تصریح کرد: این آمار در سال ۹۲ یک میلیارد دلار بوده است.

روحانی ادامه داد: ما این راه را برای اجرای حقوق شهروندی انتخاب کردیم و راهمان را رها نخواهیم کرد؛ برخی می گویند حقوق شهروندی روی کاغذ نوشته شده و اجرا نمی شود بدانید دولت یازدهم در این ماه های آخر با تمام توان حقوق شهروندی را اجرا می کند.

وی ادامه داد: به آنهایی که می گویند زن ها نباید در فعالیت های اجتماعی باشند، می گویم اگر این مردم بار مسئولیت دولت دوازدهم را بر دوش این خادم گذاشتند بدانند که حقوق شهروندی اجرا شده است.

روحانی با اشاره به اینکه اجازه نمی دهیم حقوق خصوصی مردم تضعیف و نقض شود، گفت: ما راهمان را برای احقاق حقوق ملت ادامه می دهیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بنده به شما مردم قول می دهم همانطور که مطالبه شما را می شنوم همه تلاش خود را برای آن به کار خواهم گرفت.

وی گفت: ما باید تا اجرای کلمه به کلمه آنچه در قانون اساسی در فصل سوم برای حقوق ملت ایران عنوان شده از پای ننشینیم و برای اجرای قانون اساسی و حقوق ملت باید همه تلاشمان را به کار بگیریم.

روحانی ادامه داد: امروز روز ساختن چهار سال آینده است و وعده گاه همه ما باید روز ۲۹ اردیبهشت پای صندوق رای باشد چرا که می خواهیم امنیت واقعی مردم محور را ادامه داده و ضمن حفظ آرامش کشور، در راه پیشرفت گام برداریم.

 

تعداد بازدید: 971 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب  
 
   تبلیغات صفحات داخلی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی