RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    آموزشی خارجی    اجتماعی، سیاسی    گیشه روزنامه    مقالات    بخشنامه ها    خدمات    برگزیدگان    کاریابی  
دوشنبه، 8 خرداد 1396 - 23:26   
  تازه ترین اخبار:  
   آخرین مطالب  

  شما چه کاره‌اید که بخواهید حصر را بشکنید؟


  نامه مهم سیدحسن خمینی به رییس جمهور: روند عزل رئیس دانشگاه آزاد قانونی نیست


  واکنش آموزش و پرورش به عکس خالکوبی مستهجن کتاب درسی پایه دهم


  «کاظم قاسمی» مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور تشکل‌های فرهنگیان شد


  بررسی جزئیات مدارک تحصیلی معلمان کشور


  تمدید تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تا پایان مرداد ماه / درخواست تمدید به دلیل گستردگی مفاسد موجود


  اجرای المپیاد درون مدرسه ای برای 5 میلیون دانش آموز در مدارس کشور


  تغییر ساعت شروع مدارس در بلاروس


  واکنش دو مسئول آموزش و پرورش به شایعه حذف درس قرآن از دبستان و پیش‌دبستانی با توجه به ۲۰۳۰/ صحت ندارد


  جواد لاریجانی: پخش ربنای شجریان خلاف موازین شرعی تلاوت است


- اندازه متن: + -  کد خبر: 33595صفحه نخست » اخبار فرهنگیپنجشنبه، 28 اردیبهشت 1396 - 08:47
متن کامل سند ملی آموزش ۲۰۳۰
  

فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

کمیسیون ملی یونسکو - ایران

دانلود + متن کامل سند ملی آموزش ۲۰۳۰ جمهوری اسلامی ایران
متن کامل سند ملی آموزش ۲۰۳۰ جمهوری اسلامی ایران با شعار (به سوی آموزش و یادگیری مادام العمر با کیفیت، برابر و فراگیر برای همه) را می توانید از طریق لینک دانلود کنید؛ همچنین می توانید با کلیک بر روی عبارت متن کامل سند ملی آموزش ۲۰۳۰ دانلود نمائید.

تدوین سند ملی آموزش ۲۰۳۰ جمهوری اسلامی ایران توسط وزارت آموزش و پرورش در آذرماه ۱۳۹۵ به پایان رسید و مراسم رونمایی از آن ۲۰ آذر سال ۹۵ برگزار شد. در تهیه این سند نهادهای دیگری از جمله وزارت علوم، کمسیون ملی یونسکو، وزارت بهداشت و وزارت تعاون و رفاه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور همکاری داشتند.

تعداد بازدید: 67720 ، امتیاز کاربران: 6.4 (10 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 26 نظر (فعال: 18 ، در صف انتشار: 2، غیر قابل انتشار: 6)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
اکبر
|    | 1396/2/31 - 23:43 |     6     5     |
سلام آقا جان من شما از اسلام خبر ندارید اسلام بودا نیست که مسایل جنس یرا تعطیل بکند بشر مساله جنسی دارد و خوبش را هم دا رد ولی اسلا م می گوید باید این را در مسیر درست هدایت کرد شما حلیه المتقین را بخوانید برای مدرک حرفهایم


علی
|    | 1396/2/27 - 14:47 |     5     8     |
عزیزان توجه کنید که این سازمانها خواسته های خودشونو تو جملات زیبا تو لفافه میپیچن
مثلا میگه تلاش برای مبارزه با نابرابری های داخل کشور ها
خب میدونید این یعنی چی؟
یعنی ما تعهد دادیم برای برابری حق همچنس بازها که تو کل دنیا پذیرفته شده تلاش کنیم
مثلا وضع قوانینی برای حمایت از این افراده ! ! !
اینقد سطحی نباشید

حسن
|    | 1396/3/2 - 00:09 |     3     2    
پاسخ: عجب!
ببین کی به مردم میگه سطجی نباشید؟

عزیز من! کی گفته مبارزه با نابرابری ها یعنی حمایت از همجنس بازها؟؟!
این جمله اولین بار نیست که فقط توسط یونسکو مطرح شده باشه. تو تمام کتاب های آسمانی و... هست.
یکی خواسته دم انتخابات این رو اینجوری تفسیر کنه و رییس جمهور رو خراب کنه.....
شما هم شدی بازیچه و مثل طوطی تکرار میکنی....
نکنید اینکارها رو... چیزی رو که نمیدونید راجع بهش صجبت نکنید... مخصوصا منفی....


حق جو
|    | 1396/2/25 - 18:08 |     11     4     |
مراجعه کنید به صفحه اصلی سایت یونسکو اصل متن رو بخونید به زبان انگلیسی و بعد اینهمه حرف بی ربط بنویسید .
http://www.un.org/sustainabledevelopment/development-agenda/

حمید
|    | 1396/2/25 - 12:28 |     13     16     |
کسی که میاد تازه میگه سند2030 چه مشکلی داره بره یک بار دیگه سخنان رهبری رو گوش بده!! تخصصی حرف بزنید خواهشا

کامبیز
|    | 1396/2/24 - 18:33 |     5     1     |
چرا هیچ جا این سند منتشر نشده فقط داخل این سایت بی نام و نشان و طرفدار دولت هست؟
واقعا این سند برابر اصله؟!
هر کس می‌دونه لطفا پاسخ بده.



ناشناس
|    | 1396/2/25 - 12:30 |     2     0    
پاسخ: اگر اعتماد نداری بیا متن سند رو از سایت Unesco بخون:
http://www.uis.unesco.org/Education/Documents/incheon-framework-for-action-en.pdf


ناشناس
|    | 1396/2/23 - 18:09 |     3     2     |
یکی ازمواردآموزش مسائل جنسی به کودکان ازدوم ابتدائی کتاب لکلکی در کار نیست

فتح آبادی
|    | 1396/2/25 - 17:47 |     4     1    
پاسخ: این کتاب توسط یک متخصص به صورت فردی و با نیت آگاه سازی فقط در فضای مجازی منتشر شده و ربطی به این سند ندارد. جهل را گسترش ندهید.

ایمان
|    | 1396/2/23 - 17:57 |     0     1     |
اول متن رابخوانیدبعدنظربدهید

یاس
|    | 1396/2/22 - 12:26 |     0     1     |
سه سوال چرا متن اصلی و مفاد گذاشته نشده، این طرح اصلاح شده گذاشته شده؟ چرا به مجلس نگفتن اگر ایراد نداره؟چرا ما باید همه اطلاعات مون در دسترس یونسکو ای بزاریم که در حقیقت اینها در اختیار انگلیس و آمریکا میزان؟ این میشه چی اسمشو

سعید
|    | 1396/2/21 - 11:29 |     0     0     |
همون طور که دوستمون گفتن اول توی تلگرام جوینت شین بعد همون جا به راحتی دانلود می شه.

ناشناس
|    | 1396/2/20 - 16:15 |     16     2     |
اگر این سند مشکل دارد چرا نمی گذاری مردم بفهمند

مصطفی
|    | 1396/2/20 - 10:35 |     11     13     |
به نظر من که عالی بود و از هر نظر بی نقص. نمیدونم چرا اینهمه مخالفت میشه باهاش؟؟ یکی دلیل ننگین بودن این سند رو توضیح بده لطفا

مسعو
|    | 1396/2/19 - 17:03 |     13     1     |
دانلو نمیشه حالا که مردم می خواهند بفهمن چیکار کردن اونو از روی سایت برداشتن تا ماست مالی کنن

زهرا
|    | 1396/2/20 - 05:09 |     5     4    
پاسخ: من بدون مشکل دانلود کردم شما که دانلود نکردی و متن رو نخوندی چرا قضاوت می کنی؟

ناشناس
|    | 1396/2/18 - 15:17 |     2     2     |
با سلام
لطفا بعد کلیک
عنوان می شود جوینت به تلگرام وارد تلگرام شدید به فایل متصل می شوید

سارا
|    | 1396/2/18 - 11:05 |     5     1     |
این که چیزی دانلود نمیشه


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب  

  پرداخت حقوق معلمان بر اساس احکام جدید !


  تجمع اعتراضی معلمان مقابل صندوق ذخیره فرهنگیان


  ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان رایگان است


  درخواست جمعی از کارکنان خدماتی و اداری از وزیر آموزش و پرورش


  جواد لاریجانی: پخش ربنای شجریان خلاف موازین شرعی تلاوت است


  حسن روحانی در صفحه اینستاگرام


  نگرانی از وضعیت جسمی اسماعیل عبدی


  آخرین جزییات ثبت درخواست فرهنگیان متقاضی نقل‌ و انتقال ! + لینک به سامانه


  همان‌طور که خودشان هم گفتند، مثل گاو شیرده [هستند]؛ شیرشان را میدوشند، وقتی‌که دیگر شیر نداشتند، ذبحشان میکنند.


  بررسی جزئیات مدارک تحصیلی معلمان کشور


 
   تبلیغات صفحات داخلی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس