RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 11:47   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34156صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 25 مرداد 1396 - 16:41
برگزاری همایش توانمندسازی مدیران مدارس جامعه القرآن سراسر کشور
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

 

 

به گزارش پایگاه خبری اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور«اتقان»، همایش توانمندسازی مدیران مدارس جامعه القرآن سراسر کشور با حضور 130 نفر از مدیران مدارس جامعه القرآن از سراسر کشور همایش توانمندسازی مدیران مدارس موسسه در ساختمان مرکزی موسسه آغاز شد.

کارشناس قرآنی ستاد مدارس  با بیان اینکه این همایش در سه گروه و در بازه زمانی دو روز برای گروه های مدیران برگزار خواهد شد، اظهار کرد: با برگزاری مراسم افتتاحیه، کلاس‌های آموزشی پیش‌بینی شده در مدت دو روز با عناوین مختلف و نیاز سنجی صورت گرفته برگزار می‌شود.

آزادیان به اهداف برگزاری همایش اشاره کرد و گفت : رسیدن به بینش مشترک با هدف ارتقای مدیریت آموزشی ، توجیه مدیران و نمایندگان حقوقی در زمینه های قرآنی ،  آموزشی ، پرورشی ، مالی و اداری را از اهداف این همایش عنوان کرد.

وی اضافه کرد: ارتقای آموزش تحصیلی ،  بررسی عملکرد مدیران در سال گذشته تحصیلی ، ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای مدیران و ..از دیگر اهداف برگزاری همایش ستاد امور مدارس موسسه است.

کارشناس قرآنی ستاد مدارس نیز با بیان اینکه مدیران باید بدانند که موسسه دقیقا از آنها چه می خواهند و انتظاراتشان چیست، اظهار داشت: باید ابزار، امکانات، منابع، اطلاعات و سایر ملزومات خوب کارکردن را برای مدیران فراهم و در اختیار شان قرار داد.

آزادیان با اشاره به تجلیل ازمدیران نمونه گفت: مدیران نمونه ای که طی سال تحصیلی 95-96  انتخاب شده اند طی مراسمی و با حضور حجت الاسلام و المسلیمن طباطبایی مدیر موسسه مورد تقدیر قرارخواهند گرفت.

 

همایش مدیران و نمایندگان حقوقی در سه گروه براساس جدول استانی و در بازه دو روزه از روز یکشنبه 22 مرداد تا  پنجشنبه 26 مرداد ماه جاری با شرکت بیش از130 نفر از مدیران  و نمایندگان حقوقی مدارس جامعه القرآن از سراسر کشور در حال برگزاری است.

تعداد بازدید: 954 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی