RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 13:06   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35085صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 25 مهر 1397 - 12:55
موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد افزایش حقوق کارمندان
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:


 
موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد افزایش حقوق کارمندان
چند خبر اقتصادی کوتاه
جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور: ترمیم حقوق کارکنان دولت وظیفه دولت است و ما نیز پیشنهادهای خود را ارایه کرده‌ایم.
بررسی پیشنهاد ترمیم حقوق کارکنان دولت با موافقت رئیس جمهور محترم در دستور کار دولت قرار دارد و امیدواریم که در اسرع وقت، تصمیمات در این مورد نهایی شود و تکلیفی را که در تبصره سه ماده ۲۹ قانون برنامه برای رعایت عدالت در پرداخت‌های دستگاه‌های مختلف در مشاغل مشابه بر عهده دارد، محقق شود/ فارس
ب پرداخت 25 درصد از حداقل حقوق کارکنان دولت به همسران شهید به عنوان فوق العاده ایثارگری
بخشنامه شماره 27/710 مورخ 11/7/1397 وزارت آموزش و پرورش
در اجرای بند پ ماده 88 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که اشعار می دارد؛ در ماده 51 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پس از عبارت آزادگان ، عبارت همسران و فرزندان شهید اضافه می گردد، پرداخت بیست و پنج درصد 25% حداقل حقوق کارکنان دولت که هر سال توسط دولت تعیین می شود، به همسران شهدا به عنوان فوق العاده ایثارگری از تاریخ 6/2/1396 بلامانع خواهد بود.
ج 2 هزار میلیارد تومان برای ۴۰۰ هزار بازنشسته در قالب وام ضروری
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت:
۲ هزار میلیارد تومان برای ۴۰۰ هزار بازنشسته در قالب وام ضروری اختصاص یافته و در آینده نزدیک وام‌های ضروری مسکن و حتی افزایش سقف وام‌ها قابل انجام است.
به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان
جمشید تقی زاده اظهار داشت: تاکنون ۲۷ سفر استانی برای بررسی مشکلات بازنشستگان داشتیم تا بتوانیم با استفاده از نظرات و پیشنهادات این قشر ارزشمند در استان‌ها برای ارتقای خدمات به آنان برنامه ریزی کنیم.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور ادامه داد: همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان یکی از پیشنهاداتی است که به دولت و مجلس ارائه شده است.وی ادامه داد: برای اجرای این طرح باید حقوق بازنشستگان را به حداقل حقوق شاغلان فعلی نزدیک کنیم.
تقی زاده تصریح کرد: از تمام دولتمردان و نمایندگان مجلس نیز درخواست کردیم تا فراکسیون کانون‌های بازنشستگی کشوری را تشکیل دهند که خوشبختانه این فراکسیون با ۱۰۰ امضا تشکیل شد.
وی با اشاره به خدمات رفاهی ویژه برای بازنشستگان گفت: ۲ هزار میلیارد تومان برای ۴۰۰ هزار بازنشسته در قالب وام پنج میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ هزار نفر به ظرفیت تسهیلات گیرندگان اضافه شده است.
وی با بیان اینکه این ارقام در بخش رفاهی قدم‌های اولیه است، ادامه داد: در آینده نه چندان دور وام‌های ضروری مسکن و یا حتی افزایش سقف وام‌ها برای بازنشستگان نیز قابل انجام است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور تصریح کرد: ظرفیت خدمات سفر بازنشستگان نیز از ۱۰۰ هزار نفر به ۲۰۰ هزار نفر افرایش پیدا کرده است.
تقی زاده اظهار کرد: برای جلوگیری از تعویق در پرداخت حقوق بازنشستگان بخشنامه‌ای صادر کردیم تا زمانی که بازنشستگان حقوق خود را دریافت نکرده اند حقوق شاغلان هم پرداخت نمی‌شود که پیرو این بخشنامه هم اینک حقوق بازنشستگان زودتر پرداخت می‌شود.وی در زمینه کسب و کار بازنشستگان گفت: وام‌های کم بهره و برخی تسهیلات از صندوق وجود دارد که بازنشستگان می‌توانند با استفاده از فرزندان و خانواده خود مشاغل خانگی راه اندازی کنند.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در خصوص بخش درمان بازنشستگان نیز خاطرنشان کرد: تا ۱۰ روز آینده خبر‌های خوشی برای بازنشستگان خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا این قشر از جامعه بهترین خدمات را از بیمارستان‌ها دریافت کنند.
نصراله خلیلی

تعداد بازدید: 1971 ، امتیاز کاربران: 5 (1 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
محمود
|    | 1397/8/5 - 23:53 |     1     1     |
البته ترمیم حقوق به برکت دولت ماشاالله پر تدبیر برای کارمندان دردانه دولت یعنی کارمندان دارایی است و ما فرهنگیان فراموش شده نباید از این دولت امید داشته باشیم ! البته مجلس هم همینطور!


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING