RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 01:45   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35955صفحه نخست » مقالات مدیریتیسه شنبه، 20 مهر 1400 - 15:58
استانداردسازی شایستگی های منابع انسانی
  

ورود به شبکه مدیران حرفه ای... https://t.me/hrmSupergroup سایت انجمن صنفی مدیران ( مدیریت ،اشتغال و ...)�'�http://www.shoghl.org/:

استانداردسازی شایستگی­های منابع انسانی

گامی بلند در جهت درخشش نیروهای ماهر ایرانی در عرصه بین­المللی

همزمان با روز ملی استاندارد، تفاهم نامه همکاری بین «انجمن صنفی مدیران منابع انسانی ایران» و «موسسه نشان آور دانش و مهارت آینده» با هدف هم افزایی در جهت توسعه شایستگی حرفه­ای نیروی کار امضا شد.

انجمن صنفی مدیران منابع انسانی با بهره­مندی از شبکه­ای چند هزار نفری از مدیران، کارشناسان ارشد، مدرسان و فارغ­التحصیلان رشته­های مرتبط با مدیریت منابع انسانی یکی از تاثیرگذارترین نهادهای غیردولتی فعال در انسجام و هماهنگی امور مرتبط با اشتغال و آموزش نیروی ماهر در کشور است و موسسه نشان­آور نیز به عنوان آکادمی توسعه شایستگی حرفه­ای، مجری انحصاری نسخه بومی برنامه شایستگی سنجی با استاندارد اروپایی ESCO می­باشد که از ظرفیت محتوایی، کادر علمی، فناوری هوشمند ارزیابی و تجربه اجرایی مناسبی در این راه برخوردار است.

موضوع اصلی تفاهم نامه همکاری، بازتعریف و ایجاد نظام مدیریت منابع انسانی، ارزیابی و سطح بندی شاغلان در عناوین شغلی مرتبط با مدیریت منابع انسانی و صدور شناسنامه معتبر حرفه­ای برای آنان است.

این تفاهم نامه که توسط حمیدرضا کمالی مدیرعامل موسسه نشان­آور و جواد محجوب رئیس انجمن صنفی مدیران منابع انسانی امضا گردید، زمینه همکاری­های چندجانبه­ای را فراهم خواهد کرد که ضمن افزایش شایسته­سالاری، بهبود سرمایه اجتماعی فعالان این حوزه را رقم می زند.

انتظار می رود به زودی، فرایند شایستگی سنجی حرفه ای بر اساس جدول برنامه­ریزی شده آغاز گردد. با توجه به انتخاب روسای کانون­های توسعه خبرگی و تدوین چارچوب و معیارهای ارزیابی، افراد علاقه­مند به مشارکت در این برنامه و دریافت شناسنامه دوم (دانش و مهارت) می توانند از طریق سایت  neshanavar.com نسبت به ارتقای دانش شایستگی خود و نیز خودارزیابی اقدام نمایند.

طرفین تفاهم­نامه بنا دارند در مورد استعدادیابی حرفه­ای، برگزاری دوره­های آموزش کارگاهی با ایجاد فرصت­های کارورزی و نیز ایجاد سازوکار ارزیابی و سطح بندی درجه شایسته سالاری در شرکت­ها و سازمان ها نیز با یکدیگر همکاری کنند.

موسسه نشان­آور که شایستگی­سنجی بخشی از کارکنان شهرداری تهران و نیز دهها نفر از مدیران حوزه های روابط عمومی، رویداد، بازاریابی و حوزه رسانه را در کارنامه خود دارد، به عنوان آکادمی توسعه شایستگی حرفه­ای در بهمن ماه 1399 همایش «استانداردهای بین­المللی روابط عمومی» را با حضور مقامات عالی کشوری و بیش از سه هزارمخاطب مجازی در فرهنگسرای نیاوران برگزار نموده است.

#انجمن_صنفی

#مدیران #منابع_انسانی

#associationofhumanresourcemanagers

#Human_Resources_Manager

کارت ویزیت https://zil.ink/mahjoub

 

استانداردسازی شایستگی های منابع انسانی

تعداد بازدید: 637 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی